We hebben 2 auto's is 8 mensen, en als iemand met de auto komt kan die ook nog rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noetanchamon schreef:Leentje: Bij mij, naar de millingerwaard, lekker eten en dan weer met de auto opgehaald worden. En bij ons thuis avondeten (bbq?) en lekker kletsen. En gek doen. + rosé voor de liefhebber
Juffertje:
Noet: weet niet hoever de Millingerwaard rijden is voor je ouders maar als alle pennies komen dan mogen ze wel een bus huren. Maar Millingerwaard lijkt me leuk daar picknicken of taart eten ofzo. Thermoskan koffie erbij (goed sterk) en thee natuurlijk, voor de kikkers, die moeten tenslotte ook zwemmen![]()
Daarna bezoekje aan Frank Boeyen daar even bakkie doen, dan naar het Kronenburgerpark, BBQ-en bij Leen met Rose voor Teren dan langzaamaan weer naar huis ofzo???
Ter:
Dy: Voorthuizen, na mijn stal de opperpenny pony bewondere. Daarna na zeumere? ofzoiets? en verder geen idee
Phil:
Sans:
Tavanta:
Bamb:
Noetanchamon schreef:Noet heeft een nachtje geslapen en wat nagedacht en heb besloten om deze penny-meeting over te slaan
philipoom schreef:Noetanchamon schreef:Noet heeft een nachtje geslapen en wat nagedacht en heb besloten om deze penny-meeting over te slaan
WAAROM?????