maar gewoon in het algemeen het is voor een kleine pony behoorlijk zwaar om door mul zand te ploeteren.
Maar goed als je hem mee wilt nemen moet je het doen natuurlijk, jij kent je paard het beste
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda is trouwens 1.38 en is wel mul zand gewend om door te lopen. En toch heeft zij idd die zondag afgezien. Is ook een van de redenen die meespelen dat ik niet meega met een groep met begeleiding
Het tempo verschil zie ik nooit als zo'n probleem, daar valt altijd wel een mouw aan te passen. Het is puur dat kleine ponies het gewoon vreselijk zwaar hebben in die omgeving. Denderwood bijv. is een vrij groot paard, dus die heeft het daar wat minder zwaar mee, maar kleine ponies moeten meer ploegen zoals Aman of Banjo. 

en geld kwestie 

ivm met school weet ik het echt niet. Nieuwe school, nieuwe start, geen idee hoe of wat dan... 

whaha 

En het geld dat ik heb gaat op aan vakantie Turkije en mijn nieuwe kamer in Breda. Sorry dames, had heeeeeeeeeeeeeeeeeel graag meegewild. Volgend jaar komt onze tijd

Citaat:De eigen paarden:
Nicole
Indra
Allegandra
Greens
Inge
Nog niet zeker:
Lolletje
Letizia
Gerlinde
Sita
Huurpaard
Erleyne
Stacey

Stacey schreef:Duss.....Even een overzichtje van diegene die mee wíllen. Het zal voor niemand nog officieel zijn, want er is nog geen datum.
De eigen paarden:
Nicole
Greens
Inge
Nog niet zeker:
Lolletje
Letizia
Gerlinde
Huurpaard
Erleyne
Stacey
Klopt dit?