Zal ik het roze petje weer op doen bij de meeting? hihi
Ik ga mezelf even in het lijstje plempen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shalimar schreef:Hieronder een lijstje bijhouden met mensen die mee willen met de meeting;Citaat:- Muzefee
- Esperanca
- Shalimar (ligt wel aan de datum en of ik geld heb)
- Cheveyo
Shalimar schreef:Hieronder een lijstje bijhouden met mensen die mee willen met de meeting;Citaat:- Muzefee
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
Citaat:- Muzefee
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
- Kaisa
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
- Kaisa
- Myukii
Esperanca schreef:Nou, Jody en Maaike hebben ook vervoer als ze dat willen. Als ze naar het treinstation komen in Emmen kunnen wij ze oppikken en meenemen richting Amersfoort. Simple as that, uh
Cheveyo schreef:Jaaaa ik weet het weer! Was dat niet bij de Paints?
Zal ik het roze petje weer op doen bij de meeting? hihi
Ik ga mezelf even in het lijstje plempen
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
- Kaisa
- Myukii
- Marchador Ligt vanwege werk wel aan de datum (ik kan van te voren niets inplannen) dus ik wacht de datum af.
Esperanca schreef:Esperanca schreef:Nou, Jody en Maaike hebben ook vervoer als ze dat willen. Als ze naar het treinstation komen in Emmen kunnen wij ze oppikken en meenemen richting Amersfoort. Simple as that, uh
Maaaaaike
Maar Jody die mag al niet meer mee
Marchador schreef:Citaat:- Muzefee
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
- Kaisa
- Myukii
- Marchador Ligt vanwege werk wel aan de datum (ik kan van te voren niets inplannen) dus ik wacht de datum af.
- Saskia (Ligt eraan, met het vervoer, etc.)
CocoChanel schreef:Is het niet leuker om ergens foto's te gaan maken waar paarden zijn?
Wij als paardenliefhebbers....
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
- Kaisa
- Myukii
- Fairie - Kan niet: 14/07 t/m 06/08 - eventueel mogelijk 6 mensen van uit omg. Eindhoven mee te nemen.
- Esperanca
- Cheveyo
- Samy
- Kaisa
- Myukii
- Fairie - Kan niet: 14/07 t/m 06/08 - eventueel mogelijk 6 mensen van uit omg. Eindhoven mee te nemen.
- Cocochanel ( als het gaat lukken, ivm werk. Nog niet zeker dus, het hangt af van de datum. )
CocoChanel schreef:Is het niet leuker om ergens foto's te gaan maken waar paarden zijn?
Wij als paardenliefhebbers....