Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suor schreef:Ik heb zooo'n lief shetje gezien, was er helemaal verliefd op. Maar helaas is onze tuin een beetje te klein
Hoe vonden jullie het verder?
Lauraapje schreef:Ja heb het wel naar mn zin gehad met mn vriendin!
heb 3 leukerds gezien ( allemaal verkocht)
JA DIE ZWARTE KLEINE SHET!
er is trouwens ook een oudere man door die witte belg getrapt!
dootjee schreef:Welk shetje? Er was toch zoon lief hummeltje...
Lauraapje schreef:Ja heb het wel naar mn zin gehad met mn vriendin!
heb 3 leukerds gezien ( allemaal verkocht)
JA DIE ZWARTE KLEINE SHET!
er is trouwens ook een oudere man door die witte belg getrapt!
Share schreef:dat kleine zwarte shetje was een dwerg. met erg kromme bennen + hoefjes!
WinstonVDB schreef:Share schreef:dat kleine zwarte shetje was een dwerg. met erg kromme bennen + hoefjes!
Ja, idd! Ik vroeg naar de prijs; €125,- dus ik dat beestje nog is bekijken..Links voor was zn hoefje heel krom en stond er heel raar op...
Verder stonden er veel pony's die voor mijn gevoel morgen naar de slager gaan. De eigenaar/handelaar probeerde er dan vandaag nog wat uit te halen, zo niet gaan ze morgen rechtstreeks naar de slager (zo denk ik er over hoor)
Yentl_ schreef:dat zwarte hengstje heeft een kennis van mij gekocht, komt lekker op het land te lopen
verder hebben we nog een bruine Epony gekocht echt een magere scharminkel met een kolletje. kon leuk lopen
die vos (die heel erg bezweet was) heeft die kennis van dat zwaryte hengstje ook gekocht voor zijn vrouw, hij staat nu bij ons op stalde tinker ging niet door omdat we dat financieel gewoon niet konden halen.
Woplala schreef:Yentl_ schreef:dat zwarte hengstje heeft een kennis van mij gekocht, komt lekker op het land te lopen
verder hebben we nog een bruine Epony gekocht echt een magere scharminkel met een kolletje. kon leuk lopen
die vos (die heel erg bezweet was) heeft die kennis van dat zwaryte hengstje ook gekocht voor zijn vrouw, hij staat nu bij ons op stalde tinker ging niet door omdat we dat financieel gewoon niet konden halen.
Die naast een kleinere (bonte?) pony stond? En heel zenuwachtig deed en stond te trillen? Gelukkig maarDie had het echt niet naar zn zin zeg!!
Ik heb trouwens geen tinker gezien(niet opgevallen denk ik?), waar stond ie?
dootjee schreef:Zo, nog meer mensen die fries met zijn errrrgg ingezakte rugje gezien?