Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Plien91 schreef:Many schreef:Daar dacht ik zelf ook aan PlienLijkt mij een strak plan. EN WAT SUPER DAT HET BIJ JULLIE MAGG
Jaa cool hè!
We moeten trouwens nog even zien hoe we het doen met fietsen enzo. Ik heb 1 fiets, Heleen ook.
Mathilde weet ik nog helemaal niets van of ze komt, maar als ze komt zou ze mischien een fiets mee kunnen nemen? Dat zijn 6 mensen. Gaat er een 7e persoon mee hebben we nog een fiets nodig.
Wij hebben hier 1 luchtbed, 2 slaapzakken [geloof ik] en 2 extra kussens. Evt. mijn matras naar beneden en het logeermatras, dan hoeven Nynke, Maartje en Jurjen geen luchtbed mee te nemen. moet wel even kijken hoe we de matrassen beneden krijgen haha.
Many schreef:Oke ik verveel me, ik zet alles op een rijtje:
Wat?
Pruimmeeting numero 3!
Waar?
Bij Paulien thuis in Niebert.
Wanneer?
1 en 2 september.
Als iedereen ervoor kan zorgen dat ie om een uur of drie bij Paulien is, kunnen we nog even naar de supermarkt en natuurlijk gezellig doen.
Wie?
Jurjen, Nynke, Heleen, Paulien, Gea (?) en Maartje
Meenemen:
Heleen (en evt. Gea) een luchtbed en slaapzak en kussen. De rest alleen slaapzak en kussen.
We moeten ook wat drank regelen, nog even overleggen wat we meenemen? (Bessen, Passoa, Boswandeling, Smirnoff, weetikhet).
Eten kunnen we wel kopen bij de supermarkt daar.
Nynkk schreef:Watvoorbroden?(Ohja dit is Maartje)
Tomatensoeeeeep? Dat lust bijna iedereen wel denk ik? & anders moet diegene het nu zeggen
Nynkk schreef:Watvoorbroden?(Ohja dit is Maartje)
Tomatensoeeeeep? Dat lust bijna iedereen wel denk ik? & anders moet diegene het nu zeggen
Geaa schreef:Ik weet de datum van de operatie nu dus, sinds vandaag!
Ik dacht na.. En dacht.. Ja ik dacht!
Dat ik misschien alleen wel zaterdag kon komen en dan 's avonds naar huis ga?
Misschien een idee?
Ennn. Jullie zijn zondag hier van harte uitgenodigd!
Dan vier ik me verjaardag!
Plien91 schreef:Probleem: Maartje of Nynke of Jurjen moeten nog een luchtbed meenemen.![]()
Ik zei wel heel mooi dat wij 2 matrassen en 1 luchtbed hadden maar eeh ik moet zelf ook nog op een matras slapen. en ik had mijn eigen matras bij die 2 gerekend
Many schreef:Plien91 schreef:Probleem: Maartje of Nynke of Jurjen moeten nog een luchtbed meenemen.![]()
Ik zei wel heel mooi dat wij 2 matrassen en 1 luchtbed hadden maar eeh ik moet zelf ook nog op een matras slapen. en ik had mijn eigen matras bij die 2 gerekend
O dat komt wel goed. En heb je die van Heleen er dan ook bij gerekend?
Many schreef:Ohja Paulien, wij moeten uitstappen bij Boerakker?
Many schreef:Oke![]()
BIJNAAA OVER EEN WEEK WOEHOE