Twentse Ijslander Dag (TIJD): deelname besloten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

risje

Re: Twentse Ijslander Dag (TIJD): deelname besloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 07:48

Zo, kort geslapen, maar we zijn weer "wakker".
Op naar de TIJD!!!!

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 08:58

Oke super veel plezier vandaag dames!! Karin en ik balen dat we er niet bij zijn, maar alvast oirschot en het WK terrein verkennen is ook wel leuk. Tot morgen ochtend!!

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 12:34

Nou het was echt immens leuk hoor! Hyper! Ik vond het wel heel erg jammer dat ik vandaag niet mee kon buitenrijden, maar Löstur staat nu ook wel tamelijk afgepeigerd in de wei. Ik denk dat hij het niet zo'n ramp vindt dat hij weer thuis is Knipoog Echt Jolanda (en andere mensen die hebben geholpen), nogmaals ontzettend bedankt voor dit geweldige weekend!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 17:55

Zo ik ben weer thuis!

Wat een weekend, wat ontzettend gaaf, gezellig en voor veel herhaling vatbaar! Het weer was heerlijk, alleen maar gezellig mensen, wat wil je nog meer. Oh ja, allemaal superpaarden natuurlijk. Vond het zelf erg leuk dat niemand elkaar eigenlijk echt kende, maar iedereen kon met elkaar overweg. Agnes heeft prachtige foto's gemaakt, ze is net vanuit mijn huis op weg gegaan naar huis, hopelijk vanavond alvast wat foto's. Dan maak ik een kort verslag wat ik bij meetingverslagen zal plaatsen.

Mensen, dit doen we vaker!!

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 19:34

Ik vond het ook heel erg leuk. Heel erg gezellig, en leerzaam. Wat een inzet vanaf de organisatie, echt super. Ben ook enorm benieuwd naar de foto's, aangezien we zelf niks hebben kunnen maken.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 19:52

Heb er al een paar van je gezien Rosan, echt zitten hele leuke tussen. Agnes is onderweg naar huis en ik denk bijna thuis, maar ja dan nog op de computer zeten, uitzoeken, op internet zetten. Hoop de eerste snel te zien;-)

Vond het super dat je er was en je moeder natuurlijk ook. Erg gezelig allemaal!
Volgende keer komen jullie vast weer, toch;-)?

klunsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 20:36

Gaaf, en anders zien we ze morgen.
Ik hoop het wel, ligt er aan hoe snel de volgende keer is, want het is helaas niet heel dichtbij. Iig zijn we volgend jaar vast weer van de partij Knipoog

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 20:42

Er zijn in elk geval volop plannen voor een herhaling. Zowiezo bij ons, maar wellicht ook bij iemand van de aanwezigen thuis;-)

Vond het erg leuk om ook jou en jarl eens in het echt te zien. Leuk ook dat je met dually de behendigheid reed. Wil er met leira toch ook meer mee gaan doen. Doen we volgende keer pas-de-deux met de dually's-).
Nee echt, dat je ermee reed was voor mij wel stimulans om het weer meer op te pakken met leira, heb mijn dually ook niet voor niks tenslotte. Zag er zo relaxed uit jullie samen, hele leuke foto ook van jullie samen tijdens de behendigheid toen je henkie zijn mexicaanse hoed op wilde zetten;-)

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:11

Nou ik heb ook genoten! Was weer hartstikke gezellig in Twente Lachen Een heel andere club als vorig jaar, maar dat lijkt helemaal niet uit te maken, op een of andere manier is het meteen gezellig. Ik hoop op een herhaling volgend jaar, dan wil ik ook best wat meer doen in de voorbereiding en zo, en ik hoop iedereen die dit jaar meedeed ook dan weer te zien Lachen
Weet je wat ik me bedenk... ik heb helemaal niet meer op Leira gezeten!

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-07 21:17

Idd Alet dat bedacht ik me net ook!
Nou ja, dan moet je "herkansing" volgende keer maar toch;-)

En idd, hele andere mensen dan vorig jaar, maar wel direct gezellig weer en ook weer erg geslaagd. Enne wat voorbereiding betreft, daar houdt ik je aan;-)

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:28

Het is echt heel gezellig geweest!
Zeker voor herhaling vatbaar!
Foto's zijn op de pc aan het laden, maar het gaat erg traag!!!
Ik denk dat het morgen word. Ben echt op.

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 22:33

Wij vonden het vandaag ook erg gezellig, jammer dat we er gisteren niet waren. Tindur was erg leuk, hij krijgt wel praatjes, maar het wordt dan ook een echte man vergeleken met een half jaar geleden! Op naar de volgende TIJD Knipoog

Icelander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 23:31

Ooh, jongens, wat hebben we het leuk gehad!!! En wat een weertje! ik heb echt genoten! ik denk dat een keer per jaar veel te weinig is voor zoiets geweldigs!
Een compliment voor de organisatie, en voor alle superlieve coole Ijsco's! helemaal geweldig!

Claudia

jonur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 07:39

Hoi jongens het was echt super gezellig en raudhetta is echt een schatje!! Jammer dat Karin en ik zo vroeg weer weg moesten want we werden echt knettergek van de hooikoorts.
Hopelijk komt er snel weer een herhaling en dan zonder hooikoorts!!

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:11

Hey allemaal, volgens mij was het wel duidelijk dat ik echt genoten heb! Super leuke dingen gedaan, mooi weer en natuurlijk heel gezellige mensen.

Veel leuke mensen ontmoet en natuurlijk ook leuke ijsjes. Skaft en ik hebben er weer veel bij geleerd, jup skaft heeft een 6e versnelling en kan ook nog eens super springen! Oh ja, galop door het water snapt hij nu ook Tong uitsteken

Jolanda bedankt voor de goede organisatie en dat ik de eerste nacht kon blijven slapen!

Ik heb nu trouwens wel overal spierpijn, hehe. Mijn ouderrug doetb het niet meer zo en mijn schouders zijn heerlijk verbrand.

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:16

Mijn kont is ook vrij pijnlijk. Tong uitsteken
Merkte ik vanmorgen toen ik op de fiets ging zitten.

Het is erg leuk geweest!

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 10:47

haha ik zei toch dat je wel last ging krijgen Tong uitsteken

MaartenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 14:12

Leuk dat er mooi weer bij was. Wij vonden het ook leuk zonder paarden

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 15:07

Dank jullie wel allemaal voor de gave reacties!
Heb het zelf ook enorm naar mijn zin gehad en zoals al gezegd werd, 1 keer per jaar is eigenlijk te weinig. Als ik Jos vanavond zie zal ik eens met hem overleggen wanneer we een buitenritten weekend kunnen doen!

@Maarten:
Kom je de volgende keer met paard;-)

@Agnes / Mirjam:
Voel mijn spieren idd ook wel. Ben er zowiezo gevoeliger voor. Maar 3 dagen volop aan de slag en alle voorbereiding vooraf heb ik er meer dan graag voor over gehad!

Echt mensen, ik wil meer!

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:19

Gheghe, als er een buitenrijweekend komt doe ik mee hoor. Je kunt daar bij Haaksbergen ook echt zo veel mooier rijden dan hier... Waar waren jullie zondag eigenlijk heengeweest?

Oh, ik ben ook zo benieuwd naar foto's joh Cool

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 21:36

We zijn zondag (voor diegene die het wat zegt) naar het buurserzand geweest. Eerst stukje richting Assinkbos, daarna afdraaien richting buurserzand. De jonge paarden (en agnes zonder zadel;-)) gingen hier al richting terug en ik, claudia, benno, mirjam en hilde gingen door. We hebben daar nog even pauze gehouden en vervolgens de grote ronde om buursermeertje heen. Was heerlijk!

Jos ziet een buitenrijweekend wel zitten trouwens, moeten alleen even plannen wanneer, dus suggesties zijn welkom!
We hebben zelf al een locatie voor een heuse pannenkoekenrit;-).

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 21:46

Oh leuk de pannenkoekrit! Nou schrijf mij maar alvast op dan Ja
Ik ben eind augustus tot en met de eerste week van september op vakantie, dus graag daarbuiten Schijnheilig Clown
Ik ben heel erg benieuwd naar de foto's van zaterdag, maar t zal wel een klus zijn om dat allemaal op internet te zetten. Ach, ik zie vanzelf het verslag wel verschijnen, doe je hier dan een linkje Jo?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 22:07

@Alet:
Staat genoteerd!

De foto's komen btw niet allemaal op internet. Slechts een kleine selectie voor een verslagje hier op bokt. De foto's worden op een Cd gebrand en krijgt iedereen opgestuurd per post. Mocht je dus denken / weten dat ik je adres nog niet heb, pm dat dan door, dan regel ik de foto cd!

hector

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 22:46

Buurserzand en Assinkbos ken ik wel. Echt jammer dat ik dat gemist heb hoor... (musical was overigens ook leuk Knipoog )

En Jolanda, ik stuur je een pm!

mirjam_kl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 09:37

Jolanda ook even een pm van mij Lachen

Ik ben zeer benieuwd naar de foto's Lachen En als jullie pannenkoekenrit gaan doen schrijf mij en hilde er dan ook maar bij!

Ik zit nu trouwens helemaal onder de allergie, mijn lichaam lijkt wel een maanlandschap en het jeukt!!! Heb ik weer...