* Mensen we gaan duimen dat het veulen NA 15 april komt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesperlover schreef:Joyce: ik zorg wel dat ik vroeg aan de wechelerweg sta, dan zie je me vanzelf wel. Moet alleen wel ongeveer een tijd weten anders missen we elkaar
jesperlover schreef:Ja is goed ! dan moet je wel even mij 06 hebben he?!06 ...........
dan kun je gewoon bellen, en dan begin ik met poetsen en intuigen
_Martine_ schreef:HupsSakii;
Je reageert nou in iedere boktmeeting topic, maar je zit ermee dat je paard nog niet genoeg zadelmak is en je misschien geen trailer hebt..
Reageer dan niet! Zorg dat je dat wél hebt en reageer dán. Hier heeft niemand iets aan.
HupsSakii schreef:Hmm.. laat dan maar zitten.. Vroeg me alleen af wanneer jullie het deden.. ze is echt al aardig verkeersmak.. Maar het ligt er ook heel erg aan welke omgeving het is. Hier vind ze een tractor etc. helemaal niet eng. En trailer valt zo te regelen.. Als ik allemaal maar gewoon weet wanneer jullie het doen..
De ene rit gaat al over 4 dagen..de andere word lekker vroeg georganiseert en pas ergens in mei gehouden. Zal het het laatste zijn,weet ik 100% zeker dat ik mee kan.
HupsSakii schreef:Hmm.. Maar ze is pas half verkeersmak...Daar zit ik mee.. Ben eigenlijk nog geeneens echt Rijdend in het bos met dr geweest.. alleen door de weilanden en over wat weggetjes..
Maar de kans is wel veel kleiner jah..[/b]
HupsSakii schreef:14 april is wat te snel voor mij helaas
Dan is ze nog niet 100% verkeersmak in iedergeval..
En zal dan ook nog vervoer moeten regelen
Anders wou ik wel erg graag mee..!