Nieuwe boktrit omgeving Diepenveen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liins

Re: Nieuwe boktrit omgeving Diepenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 15:18

Oke! Lachen

* Mensen we gaan duimen dat het veulen NA 15 april komt *LOL* *

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:48

Ik kan helaas ook niet mee...
Ik heb nog geen tijd gehad om te trainen en wil morgen of zaterdag gaan beginnen. Dan wordt van het weekend de tijd verzet en heb ik s'avonds na werk nog wat tijd.
Wie weet is ze dan toch wel in conitie maar dat horen jullie dan wel!
In ieder geval plezier allemaal!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 22:53

Bedankt Marolein! Haha!
We hopen natuurlijk dat Scarlet op condite is Ja ..

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 14:13

ik kan ook niet mee, eerst die dag een honden meerting. (van de herder vereniging)
en daarna een springwedstrijd Haha!

veel plezier!! Pling

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 15:37

Joyce: ik zorg wel dat ik vroeg aan de wechelerweg sta, dan zie je me vanzelf wel. Moet alleen wel ongeveer een tijd weten anders missen we elkaar Lachen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 22:13

jesperlover schreef:
Joyce: ik zorg wel dat ik vroeg aan de wechelerweg sta, dan zie je me vanzelf wel. Moet alleen wel ongeveer een tijd weten anders missen we elkaar Lachen

Ik zal eens kijken hoelang ik er over rij; rij die route wel vaker, maarja neem nooit de tijd op Knipoog laat het je wel even weten hoelang ik er ongeveer over doe, en dat ik dan bijvoorbeeld bel als ik vanuit de weide vertrek met otje, dan weet jij dus ook hoelaat ik ongeveer zal aankomen, en kun je ook vast beginnen tegen die tijd met poetsen, optuigen en inspannen Knipoog

Hopen op mooi weer mensen Lachen Aankomende week wordt het in iedergeval al érg mooi weer. Gelukkig maar; al die regen, en koude harde wind komen mijn strot nu wel uit hoor Knipoog

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 21:57

Ja is goed ! dan moet je wel even mij 06 hebben he?! Clown 06 ........ Ja dan kun je gewoon bellen, en dan begin ik met poetsen en intuigen Lachen
Laatst bijgewerkt door Chica op 29-03-07 09:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-07 22:00

jesperlover schreef:
Ja is goed ! dan moet je wel even mij 06 hebben he?! Clown 06 ........... Ja dan kun je gewoon bellen, en dan begin ik met poetsen en intuigen Lachen

Eh, niet zo verstandig om op deze manier je nr. kenbaar te maken, is ook tegen de regels van bokt.... Bovendien is bokt een openbaar forum en kan zo iedereen je 06 nummer lezen... Knipoog kun je volgende keer beter via pb doen Knipoog Maar ik zal hem even op slaan Knipoog
Laatst bijgewerkt door Chica op 29-03-07 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telefoonnummer verwijderd

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 11:34

Jup Ceciel! Moet je mee oppassen met nummers op bokt zetten Lachen ..
Maar heb er zin in *LOL*

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:13

Waar ligt Diepenveen ofzoieets als ik vragen mag ? Tong uitsteken
En wanneer zijn jullie het van plan ?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:18

Vlakbij Deventer (jij gaat ook mee met de Puzzelrit toch?) Nou daar vlakbij (15min)

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:23

Als ik vervoer heb wel jah :")
Geld dan hetzelfde als bij de Puzzelrit..Als ik vervoer heb, Ga ik mee !
Tenminste...als het niet al te snel is.. Paardje moet nog wat beter verkeersmak worden enzo Lachen

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:27

Rit is 15april! Lachen ..
Er gaan braave paarden mee, Voor zover ik weet.
En je paard gaat (denkik!) niet aan de haal met je
als er een groote groep andere paarden is hoor. Blijft
die wel in de buurt Haha! ..

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 17:29

Hmm.. Maar ze is pas half verkeersmak...Daar zit ik mee..Lachen Ben eigenlijk nog geeneens echt Rijdend in het bos met dr geweest.. alleen door de weilanden en over wat weggetjes..
Maar de kans is wel veel kleiner jah..

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 19:46

HupsSakii;
Je reageert nou in iedere boktmeeting topic, maar je zit ermee dat je paard nog niet genoeg zadelmak is en je misschien geen trailer hebt..
Reageer dan niet! Zorg dat je dat wél hebt en reageer dán. Hier heeft niemand iets aan.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:01

_Martine_ schreef:
HupsSakii;
Je reageert nou in iedere boktmeeting topic, maar je zit ermee dat je paard nog niet genoeg zadelmak is en je misschien geen trailer hebt..
Reageer dan niet! Zorg dat je dat wél hebt en reageer dán. Hier heeft niemand iets aan.

Ben ik het mee eens. Een niet-verkeersmak of half-verkeersmak paard is niet alleen voor jezelf onhandig en onverstandig, maar ook voor ons. Wij weten dat we best brave en makke paarden hebben, die gewend zijn om buiten te rijden. Is niet erg als er één schrikt, daar zijn het paarden voor.

Maar sorry, ik vind het geen fijn idee als er een paard mee loopt die nog niet goed verkeersmak is. Als jij moeite hebt om ergens langs heen te gaan en je paard gaat helemaal flippen, puur om het feit dat jij nog niet genoeg met hem buiten bent geweest, dan vind ik het zeker geen fijn idee om daar bij in de buurt te rijden. Je rijdt met een groep, ik ben vaker op bokt-rit geweest en ook daar ging de hele groep plots aan de kletter door een fijne actie van een bepaald iemand. Daar heb ik geen zin meer in; ik rijd met een aanspanning, super 100% bomproofe shet, maar als mensen hun eigen paarden niet redelijk in de hand kunnen houden, dan gaat die van mij ook, en de rest waarschijnlijk ook. Daar zit niemand op te wachten.

Wil je een keer mee op een boktrit, zorg dan dat je alles fatsoenlijk voor elkaar hebt, en anders moet je niet mee rijden, zo simpel is het in mijn ogen Knipoog

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:11

Hmm.. laat dan maar zitten.. Vroeg me alleen af wanneer jullie het deden.. ze is echt al aardig verkeersmak.. Maar het ligt er ook heel erg aan welke omgeving het is. Hier vind ze een tractor etc. helemaal niet eng. En trailer valt zo te regelen.. Als ik allemaal maar gewoon weet wanneer jullie het doen..
De ene rit gaat al over 4 dagen..de andere word lekker vroeg georganiseert en pas ergens in mei gehouden. Zal het het laatste zijn,weet ik 100% zeker dat ik mee kan.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:20

HupsSakii schreef:
Hmm.. laat dan maar zitten.. Vroeg me alleen af wanneer jullie het deden.. ze is echt al aardig verkeersmak.. Maar het ligt er ook heel erg aan welke omgeving het is. Hier vind ze een tractor etc. helemaal niet eng. En trailer valt zo te regelen.. Als ik allemaal maar gewoon weet wanneer jullie het doen..
De ene rit gaat al over 4 dagen..de andere word lekker vroeg georganiseert en pas ergens in mei gehouden. Zal het het laatste zijn,weet ik 100% zeker dat ik mee kan.

Sorry, maar je spreekt jezelf een beetje tegen:

HupsSakii schreef:
Hmm.. Maar ze is pas half verkeersmak...Daar zit ik mee.. Ben eigenlijk nog geeneens echt Rijdend in het bos met dr geweest.. alleen door de weilanden en over wat weggetjes..
Maar de kans is wel veel kleiner jah..[/b]

Verkeersmak of niet? Met een half-verkeersmak paard moet je gewoon meer trainen op gewenning, ze worden niet vanzelf verkeersmak geboren Knipoog als je alleen tussen weilanden etc. hebt gereden, lijkt het me echt geen goed idee. Je zal best wel wat auto's tegen komen, en denk dat we juist met name beetje door de bossen gaan, of langs de bossen, Diepenveen is juist érg bosrijk, en daarom rijd ik (en anderen neem ik aan toch ook?) daar zo graag.

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 20:24

Okee..hoe erg verkeersmak ze is weet ik ook niet. Daarom hield ik het eerst aan op wat erger..(i'm sorry)
En de bossen vind ze juist enorm leuk Knipoog

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 21:58

tsja, nouja, vind het allemaal nogal vaag overkomen. Weet niet hoe de rest er over denkt, maar ik zelf zit niet echt te wachten op een paard die niet verkeersmak is.....

En tsja, snap niet hoe je op buitenrit wilt gaan met mensen en paarden die je grotendeels niet kent, terwijl je helemaal niet weet hóe verkeersmak ze is.... beetje raar hoor... Nagelbijten / Gniffelen

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-07 22:02

nog maar een quote uit een ander boktrit topic waar je ook reageerde:

HupsSakii schreef:
14 april is wat te snel voor mij helaas Boos!
Dan is ze nog niet 100% verkeersmak in iedergeval..
En zal dan ook nog vervoer moeten regelen Lachen
Anders wou ik wel erg graag mee..!

Dus, weet niet wat je bedoeling is; je kunt wel in tientallen meetingtopics reageren, en 10 keer over vertellen dat je paard nog niet verkeersmak is, maar als je in deze quote zegt dat ze de 14e april nog niet genoeg verkeersmak is, is ze dat echt de 15e ook nog niet hoor.... Verward

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 07:47

IK weeet wel hoe verkeersmak ze is..! Maar in procenten en om t uit te leggen. Bedoel,een eigen paard ken je wel :S
En de ene boktrit is volgende week al,,de andere word vroeg georganiseerd. met de laatste kon ik gewoon al 100% weten dat ik meekon. En ik zeg ook niet dat jullie rekening met mij moeten houden. Als een boktrit in Mei word gehouden,is ze al echt verkeersmak.
En ik denk dat ik hier het beste weet hoe mijn paard is ?

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 14:32

Dat je het beste weet hoe je paard is, zal best. Wat vinden de andere meeting bokkers er van? Ik heb denk ik nu aardig mijn standpunt duidelijk gemaakt, ik heb geen zin in gedoe tijdens de rit, heb dat vaker meegemaakt. Maargoed, veiligheid gaat voor mij voor alles.... Weet niet hoe de anderen hier over denken? Als de anderen allemaal wel vinden dat je mee kan, ga ik ook wel akkoord Knipoog Is echter niet om je persoonlijk aan te vallen oid, of dat ik je niet mee wilt hebben, maar ik vind veiligheid van iedereen gewoon belangrijk. En ja, aan de kletter gaan is nooit 100% te voorkomen, maar het ligt natuurlijk ook aan welke paarden mee rijden Knipoog

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 15:15

Ja Joyce, ben het met je eens Ja

ceciel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-07 17:20

happsaki;Ja je moet zeker weten dat je kunt. Anders gewoon niet Knipoog

Mijn shet is bomproef en we hebben zelfs met voetbal (toen nederland wk moest spelen) hebben we zelfs met zo'n dikke toeter achterop het wagentje lopen toeten Clown en hij schrok niet! Als de rest aan de kletter gaat is idd niet fijn (als ze het zeggen: oke Knipoog ) Maar als ik erop voorbereid ben met Basje dan houd ik hem wel.. ben ik niet voorbereid, dan houd ik hem écht niet

Maar heb wel zin in de Puzzelrit

Joyce: Ik zal m'n nr volgende keer via pb geven Knipoog ! Wist dit niet Bloos maar nu wel Knipoog