Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sronnie schreef:Mocht er nog genoeg plaats zijn en de datum komt mij uit zou ik ook graag meegaan
Citaat:1 crossmonster ---> 3 plaatsen vrij, tussen heesch en best kunnen mensen meerijden
2 elcamino ---> geen ruimte, mijn auto is een twee-zitter.
3 vriendin elcamino --> Rijdt met ElCamino mee.
4 Femmy ---> grijs kenteken auto 1 plaats vrij vanaf Rotterdam
5 Ellebel ----> kijkt roossie22 lief aan anders hoop ik zelf een auto te regelen
6 Inky_devil------> Kwintsheul/( bij den haag) Eigen auto, eventueel met iemand mee.
7 Girlgamer------->Ik woon er om de hoek, kan wel mensen bij het station oppikken
8 ma_rie_tje ---> Rijdt met Sannah mee
9 Charlie_ -----> Auto, kunnen nog mensen mee vanuit de Hoekse Waard of omgeving!
10 Sannah --> even onder voorbehoud
11 Samirah----> winterswijk met ov, GG zou je me bij het station willen oppikken? (ik moet nog wel vrij vragen)
12 IndianLady -----> woont in dordt, kan rijden,maar meerijden is ook makkelijk
13 Patsur --> Rijdt met Sannah mee
14 Lotteke --> met Crossmonster mee?
15 Mallemien --------------> Auto (gouda)
16 Niekie----------------> Rijdt met Mallemien mee (onder voorbehoud)
17 Juin ------------> Rijdt met Sannah mee
18 Promessa-----> Ridderkerk----> eigen auto... 3 plekjes vrij.
19Wiepke---->Limburg, indien mogelijk komen we met z´n 2en.
20 Wentos -----> Ruurlo (Achterhoek) Ik ga met de auto en heb nog 3 plekjes vrij.. (Ik durf trouwens nog niet zo goed, maar ben misschien niet de enige..
21Kimmie_girl .. ( rijdt met promessa mee )
22
23
24
25
ma_rie_tje schreef:Citaat:1 crossmonster ---> 3 plaatsen vrij, tussen heesch en best kunnen mensen meerijden
2 elcamino ---> geen ruimte, mijn auto is een twee-zitter.
3 vriendin elcamino --> Rijdt met ElCamino mee.
4 Femmy ---> grijs kenteken auto 1 plaats vrij vanaf Rotterdam
5 Ellebel ----> kijkt roossie22 lief aan anders hoop ik zelf een auto te regelen
6 Inky_devil------> Kwintsheul/( bij den haag) Eigen auto, eventueel met iemand mee.
7 Girlgamer------->Ik woon er om de hoek, kan wel mensen bij het station oppikken
8 ma_rie_tje ---> Rijdt met Sannah mee
9 Charlie_ -----> Auto, kunnen nog mensen mee vanuit de Hoekse Waard of omgeving!
10 Sannah --> even onder voorbehoud
11 Samirah----> winterswijk met ov, GG zou je me bij het station willen oppikken? (ik moet nog wel vrij vragen)
12 IndianLady -----> woont in dordt, kan rijden,maar meerijden is ook makkelijk
13 Patsur --> Rijdt met Sannah mee
14 Lotteke --> met Crossmonster mee?
15 Mallemien --------------> Auto (gouda)
16 Niekie----------------> Rijdt met Mallemien mee (onder voorbehoud)
17 Juin ------------> Rijdt met Sannah mee
18 Promessa-----> Ridderkerk----> eigen auto... 3 plekjes vrij.
19Wiepke---->Limburg, indien mogelijk komen we met z´n 2en.
20 Wentos -----> Ruurlo (Achterhoek) Ik ga met de auto en heb nog 3 plekjes vrij.. (Ik durf trouwens nog niet zo goed, maar ben misschien niet de enige..
21Kimmie_girl .. ( rijdt met promessa mee )
22Sronnie -----> Komt uit Ede dus mocht er iemand deze kant op komen
23
24
25
Ellebel schreef:Jammer Rosita, ik vond het wel gezellig in de autoMaar ik kan me er wel iets bij voorstellen, deze excursie lijkt me ook wel een stukje heftiger dan de slacht.
ma_rie_tje schreef:ben je ziek?
Hoop dat vrijdag de datum bekend is.
Moet maandag ochtend afspraken gaan maken in het ziekenhuis (voor de komende 2 maanden) en kan het natuurlijk niet maken om niet te gaan omdat ik naar het ziekenhuis moet!