Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beautyenyuri schreef:ja maar kom jij morgen?
chagrijntje schreef:hé, ik ben vanochtend met mijn zusje naar het rommelgebergte geweest.. was weer lekker crossen !
Vraag me af wanneer de rit nou wordt georganiseerd..
pixyprinces schreef:ja ik ben danine en ik weet ook wel wie je bent maar ken je niet echt hihi en marie we zeggen de les niet af op zaterdag alleen als het slecht weer is en we gaan niet mee als we gaan crossen en mona kan allleen nog maar beetje galoperen nog echt niet crossen hoor en ik ga in ieder geval niet crossen hoowr en waarom was je er vanmorge niet? hihih maja boeie doe mij maar een keer in juni dan kunne we vast wel hihi
Nikj schreef:pixyprinces schreef:ja ik ben danine en ik weet ook wel wie je bent maar ken je niet echt hihi en marie we zeggen de les niet af op zaterdag alleen als het slecht weer is en we gaan niet mee als we gaan crossen en mona kan allleen nog maar beetje galoperen nog echt niet crossen hoor en ik ga in ieder geval niet crossen hoowr en waarom was je er vanmorge niet? hihih maja boeie doe mij maar een keer in juni dan kunne we vast wel hihi
Kun je dit over PM doen?
Dit is een meeting topic, geen topic over je dagelijkse dingen.
beautyenyuri schreef:nee ik ben iemand anders kirby hih
chagrijntje schreef:hé, ik ben vanochtend met mijn zusje naar het rommelgebergte geweest.. was weer lekker crossen !
Vraag me af wanneer de rit nou wordt georganiseerd..
chagrijntje schreef:Heej Allemaal.
Leuk dat ik dit topic ben tegen gekomen. Ik heb wel eens eerder met mijn pony in robbelgebergte gereden.. Lijkt me leuk om met een groep te gaan, dus bij deze meld ik me ook aan!