Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:ik wil ook weten wie griebels is, crossmonster staat ook op mijn lijstje van te willen meeten bokkers
PeruaansePas schreef:Ik wil graag mee (alleen als iemand mee wil rijden vanuit Groningen/Noord NEderland). Anderhalf uur heen en terug alleen vind ik wat saai. Bovendien lijkt dit me ook een uitje waarbij napraten nodig is.
Ik weet niet of een nr 24 acceptabel is?? (Gok erop dat er altijd last minute uitvallers zijn...)
Garmana schreef:ik hoop dat ik nog mee kan ik denk het wel want hoef op maandag geen stage te lopen maar wel werken dus moet ik vrij vragen maar dat regel ik wel
PeruaansePas schreef:Nog mensen uit het noorden die willen carpoolen???
ma_rie_tje schreef:ik zal het vragen als ik bel, ik denk eigenlijk dat het niet mag...
maar aan de andere kant denk ik dat je het beter te plaatse kan vragen, anders heeft hij een heel fout beeld van wat we komen doen.
Denkt die meteen dat we een dieren activisten oliebol iet s zijn ipv liefhebbers!
Girlgamer schreef:Hey Moniek,
Wilde jij ook misschien mee? Het is idd niet iets wat je voor je plezier gaat doen. Ik zou het wel leuk vinden als je mee gaat. Denk er maar eens goed over na.
tita schreef:helaas moet ik werken en ik denk dat ik net als griebels slechte dingen ga onthouden.
Maar wat is voor jullie een reden om een slachthuis te bezoeken
tita schreef:helaas moet ik werken en ik denk dat ik net als griebels slechte dingen ga onthouden.
Maar wat is voor jullie een reden om een slachthuis te bezoeken