OMG ik ben op slag verliefd op Herberg de Brand! Wat een prachtige accommodatie is dat zeg... Verdomme wrom verhuren ze daar geen knollies Anders was de keuze voor mij al heel duidelijk geweest.
Hmm.. Dat is ook raar zeg bij van Loon.. Normaal moeten er toch meer paarden te huren zijn? Van de manege gingen ze soms ook met 15 en dan hadden ze gewoon de helft huur en de helft eigen paarden. Zal een nieuwe regel zijn dan.. Jammer!
Jamaar een gids hebben we sowieso nodig toch? Tenminste ik ben niet van plan te verdwalen daar, ik wil onbekommerd rondhobbelen en niet op van die routepaaltjes e.d. hoeven letten.
We zien wel hoe het loopt, als er huurpaarden meegaan dan zullen we wel met en gids moeten, maar ik heb ook geen zin in alle ritten met een gids te rijden. Dat gemiddelde tempo ligt doorgaans te hoog, en ik ken de omgeving niet en zou liever gewoon met de groep overleggen wat we doen. En ik ga er liever ook gewoon eens alleen of in kleine groepjes op pad uit. Gewoon afwisselend van alles wat.
Verdwalen zal wel loslopen hoor heb in de Veluwe ook gewoon rondgereden op gevoel en altijd terug gekomen zonder te lange tochten te maken.
He maar Nicole, kan je dan nog eens mailen of dat echt klopt van maar 2 ponies bij LoZ? Leg uit dat je gehoord had van vroeger wel meer enzo, misschien hebben ze dat anders bedoeld? En ben ook benieuwd naar of je bij de Duykse hoef kan logeren en waar dan die paarden moeten staan. Want van wat ik me herinner is dat ook een grote manege, qua stalopzet vergelijkbaar met Nieuwvliet, dus wellicht niet handig om dat te proberen met Amy.
Een gids zie ik ook niet zitten eigenlijk , mja als het niet anders kan. Meestal heb je trouwens ook kaartjes voor de weg een beetje te vinden. Maar wat Maya zegt, je verdwaalt niet snel. Of je moet Inge heten en verdwalen met nog 3 meiden in de veluwe...dat je 8 uur later pas thuis bent Maar ja wij hadden dus geen kaart mee en de andere groep wel
@ Maya ik heb naar Loon op zand gemaild en die mail die een paar berichten terug staat was dus het antwoord. Kan ze nog wel is terugmailen erover dat wel.
Ik ben inderdaad geen voorstander van een 'Nieuwvliet stalopstelling' Niet alleen voor Amy, maar ook nog eens voor de ventilatie.. Neem aan dat Des ook luchtig moet staan.
Ik heb nog steeds niks gehoord van de Duikse Hoek en de Brand. Als ik morgen geen reactie heb, dan bel ik even. Een beller is sneller Maar bellen is eng...
Hou jullie op de hoogte, ik heb wel enorm veel zin in zo'n weekendje hoor!! Duimen op goed weer, graad of 18, zonnetje.. Droom.. droomm...
Als je niet durft te bellen wil ik ook evt. wel bellen hoor naar de Brand ofzo.. Word dan alleen wel vrijdag.. Want ik moet morgen en Donderdag overdag werken..