Jolliegirl schreef:MISTRAL94 schreef:Ja ik vond het ook aardig aan de prijs idd maar voor 1 keer moet dat kunnen dacht ik zo!
Jup, moet proberen wat geld appart te leggen dus
Gaat moeilijk, komt straks allemaal leuke dingen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:MISTRAL94 schreef:Ja ik vond het ook aardig aan de prijs idd maar voor 1 keer moet dat kunnen dacht ik zo!
Jup, moet proberen wat geld appart te leggen dus
Fryske schreef:Die andere groep kun je dan ook onderweg tegenkomen als je inhaalt of ingehaald word.
Ben trouwens benieuwd of ze mijn vorige keer bedachte sluiproute nu geblokkeerd hebben.
Fryske schreef:Nee als het goed is niet. Volgensmij vertrek je namelijk om de paar minuten.Die andere groep kun je dan ook onderweg tegenkomen als je inhaalt of ingehaald word.
Ben trouwens benieuwd of ze mijn vorige keer bedachte sluiproute nu geblokkeerd hebben.
Henri23 schreef:Haha Jolanda dat ga je niet menen hea...
Heb zat jassen alleen tsja de maat hea
Fryske schreef:Inhalen is echt wel mogelijk hoor. Die keer dat ik mee deed hebben wij 2 groepen ingehaald.
Het komt op mij over dat sommigen denken dat we allemaal bij elkaar blijven. DAT IS NIET WAAR tenzij er maar 6 meegaan.
JeroenS schreef:Op de dagen zelf staan op het maximaal nog maar 5 mensen en dat is op zaterdag dacht ik.
Mias schreef:Mischien is het makkelijker als we de lijst zo maken:Citaat:Donderdag;
1. Sandra
2. Tanita
3. Jenny
4. (Jolanda)
5. Natalie
Vrijdag;
1.
Zaterdag;
1. Jolanda
2. Tanita
3. Jeroen
4. Jenny
5. (Sandra)
Mias schreef:Mischien is het makkelijker als we de lijst zo maken:Citaat:Donderdag;
1. Sandra
2. Tanita
3. Jenny
4. (Jolanda)
5. Natalie
Vrijdag;
1.
Zaterdag;
1. Jolanda
2. Tanita
3. Jeroen
4. Jenny
5. (Sandra)
6. Tony
MISTRAL94 schreef:[Ik ben overigens nog steeds van mening dat we ook een oproep kunnen plaatsen, misschien dat er zo meer mensen hierop reageren. Zit je over het algemeen wel met mensen die zelfde interesses hebben