Misschien kunnen jullie eens op http://www.iens.nl/restaurantsVan/Utrecht/ kijken, of jullie leuke restaurantjes zien? En anders dan reserveer ik wel gewoon bij een pizzeria ofzo aan de OUde Gracht, daar zit je heel gezellig langs het water. En als de pizzeria zelf niet gezellig is dan maken wij het wel gezellig
Ik vind alles prima...en half 7 op utrecht cs is ook goed, dat haal ik precies vanuit school! dus Renske, reserveer maar iets leuks we vertrouwen blindelings op jou
Jaa, maar ik vind het minder als het een 5-sterrenrestaurant word... Aangezien ik een arme student ben ...
Half zeven kan ik goed redden; ik ga gewoon direct vanuit m'n werk naar utrecht.. kan ik het beste mijn fiets dan bij school zetten, en dat ik me ff op school omkleed (a) want tsja.. als ik naar me kamer ga ben ik net 1 min thuis of zo en daar begin ik niet aan :p, dat ik hem weer oppik als ik terug ga...
He oliebol ik had net zo'n leuk restaurant gevonden met een geweldig 7-gangen menu voor maar 112,- Stelletje krenten dat jullie zijn
Nee maak je niet ongerust, ik zal het niet superduur maken... Maar ik weet oo niet 100% óf ik ga reserveren want weet niet f ik nog in de stad kom, dus anders maar gewoon op goed geluk toch
en anders is er vast wel iets van een snackbar open ergens of zo alhoewel...die zijn hier ook allemaal op maandag dicht dan gaan we nog langs de supermarkt en halen we wel een broodje of zo we zien het wel!
Ja dat weet ik, maar hoe weet ik dan wat leuk is, en wat goedkoop is Ik kan wel op de gok 1 bellen maar als dat nou net een 5-sterrenrestaurant is, beeeeetje jammer dan Maar we kunnen evt. ook nog pizza gaan bestellen en dat op mijn kamer opeten, maar ik ga waarsch. zondag wel even de stad in om iets te reserveren...
Hahaha...tsja, maar je kunt ook op internet zoeken. Dat hadden we gedaan toen we met mentorgroepje gingen eten. En later reserveren als iedereen de site had gezien. Maar ga weer even verder, ben bijna klaar met zelfstudie 2.
ik ga wel even op die site kijken heb nu toch niets beters te doen (das ook maar een kwartiertje of zo ) welke buurt moet ik dan ong. kijken, wat is makkelijk bereikbaar vanaf centraal?
pff, zit te zoeken op die site...maar zien jullie iets geschikts? wat niet meteen heel duur is zeg maar.. anders is het denk ik makkelijker om gewoon pizza te laten bezorgen?
Ja ik had idd ook al gezocht, mar alles is wel vrij duur zeg maar Ik weet op zich nog wel een leuke pizzeria niet al te ver van mijn kamer (handig voor puberruil ), daar zijn de pizza's ong. 8 euro ofzo denk ik...
nou, dan reserveer je daar toch? het maakt mij niet uit hoor, waar we gaan eten, als het maar betaalbaar is trouwens, waar is jouw kamer dan ong.? (mag ook per pb, uiteraard ) want moet daarna nog met de sneltram (ofzo) richting de kamer van mn vriendin maar moet dan nog even kijken hoelaat die gaat enzo, en of dat makkelijk te bereiken is vanaf jouw kamer?