haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimftNinja schreef:ja dan hoor ik het verhaal wel in het echie snel...in de kerstvakantie..kan ik zo goed als elke middag.
Ik zat net de DVD te kijken van Jumping Amsterdam, kan me echt niet meer voorstellen dat ik daar heb gereden!
fallstar schreef:kimftNinja schreef:ja dan hoor ik het verhaal wel in het echie snel...in de kerstvakantie..kan ik zo goed als elke middag.
Ik zat net de DVD te kijken van Jumping Amsterdam, kan me echt niet meer voorstellen dat ik daar heb gereden!
En toch is t zo
Ik kan ook wel vaak denk ik.. Maar dan toch met fiets denk ik.. Zeker als jullie ook t strand op gaan..
Misschien een kleine meeting in de vakantie maris? (als het allemaal goedgaat).
kimftNinja schreef:Trouwens Hannah als je het leuk vind, zou ik wel van de kerstvakantie bij je nieuwe paardje willlen komen kijken. Kelly der stallen zijn echt 5 minuten van mij vandaan en ben wel erg benieuwd naar der!
kimftNinja schreef:Brigitte, wij moeten ook nog steeds meeten?
Tijd van de vakantie?
Auky schreef:Oja en binnenkort natuurlijk taart eten bij Auk, even het gelukkige nieuws vieren
Auky schreef:Oja en binnenkort natuurlijk taart eten bij Auk, even het gelukkige nieuws vieren
fallstar schreef:Auky schreef:Oja en binnenkort natuurlijk taart eten bij Auk, even het gelukkige nieuws vieren
Hahaha ja leukWaar staat ze eigenlijk nu? gewoon op dat landje weer?