Eh jongens... ik heb niet in mijn agenda gekeken toen ik zei dat ik woensdag wel kon Er stond dus al wat gepland voor de avond wat ik niet af kan zeggen, sorry!
Dames, ik ben bang dat ik 2 uur reizen voor een warme chocomel toch een tikkeltje te ver vind.... Hoe gezellig ook... Zal er dan helaas niet bij zijn. Mochten jullie nog een keer een rit gaan doen, dan ben ik daar zeker voor te vinden. Veel plezier samen volgende week!
Tsja, zou graag komen, maar voor 1 avond zit het er niet in. Bovendien moet ik volgend emorgen vroeg weer aan het werk, dus helaas, helaas! Wel jammer, want had anders graag gekomen!
http://www.thillyruinen.nl/beginpagina.htm miss is 't leuk om een workshop ofzo van haar te doen als meeting? ik heb een keer een workshop van haar gehad over communiceren met dieren en dat was echt heel tof....!
Lijkt me super zo'n workshop, alleen wel erg prijzig! Voor een dagje 150 euro kwijt zijn is me wat veel eerlijk gezegd. Zeker aangezien er voor mezelf nog reiskosten bijkomen en we ongetwijfeld nog ergens wat gaan eten / drinken....Zit helaas even niet zo breed dat ik me dat kan veroorloven. Maar goed, verder wel erg goed idee!