hahaha ja dies wel goed denise haha ja idd vergeet gewoon de tijd dan heeft de tandarts ff pech
ik heb vroeger alleen maar op kunstschaatsen geschaatst dusja dan moet het nu ook maar wil k nie steeds vallen
trouwens neemt er iemand een digi mee ofzo?
trouwens wat is de bedoeling? we gaan schaatsen totdat we geen zin meer hebben en tot het bot bevroren zijn en daarna? gaan we wat eten bij de mac ofzo?
Als we nou allemaal een shirtje kopen (bij zeeman ofzo gewoon wit) en dan met een kledingstift erop gaan schrijven NH-er #... en dan alle namen met iedereen die komt/er is? Kunnen we elkaar herkennen Eten bij de MAC zowiezo anders kwam ik niet Ik heb telefoon met camera (goede) dus daar kunnen we ook foto's mee maken
he jullie gaan toch ook gewoon schaatsen ja okej marleen niet.. tog? ik wil opzich ook me digi wel mee nemen maarja we heoven er geen 10 mee
trouwens ik zie net dat er gewoon een bus rijd en dat je voor de schaatsbaan uit kan stappen.. dus dat kunnen diegene die met de bus/trein komen ook altijd nog doen
ow ga toch maar neit met de bus want die rijd op rare tijden ofzo en naja die beschrijving snap k nie ehelemaal eerst zeggen ze dat er bijna geen bussen rijden en dan zeggen ze weer dat je voor de schaatsbaan uitstap haha lekker logisch allemaal
ja maar neit iedereen komt met de fiets of de scooter
@ linda: je moet gewoon de trein naar hoorn nemen en dan wordt je daar als het goed is opgehaald, er komen er meer met de trein of de bus en het is nog een half uur lopen anders naar de schaatsbaan (iig volgens de site) dusja das beetje ver he