Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mamauba schreef:Deelnamelijst:
Ik hoop zonder fouten. Mag natuurlijk veranderd worden en nog beter aangevuld!!!!
Huurpaarden:
Vasthi
Roos
Tante Miesje
Chas verzorgster
Eigen paard:
Karuna en Princess met aanspanning, (men wagen gereserveerd)
Chev (Paddox gereserveerd)
Dobbel (Paddox gereserveerd)
Spetter
IndianaJones
Chas
Nog even ondervoorbehoud:
Huur paard:
Kiara
Eigen paard:
Flettie (I.d.m. Paddox gereserveerd)
Tinkermuts
Zoals het er nu uitziet heb ik geen paarden meer beschikbaar. Maar er zijn nog wel plaatsen op de menwagen beschikbaar want Remco mijn man gaat mee met de men wagen.
mamauba schreef:Deelnamelijst:
Ik hoop zonder fouten. Mag natuurlijk veranderd worden en nog beter aangevuld!!!!
Huurpaarden:
Vasthi
Roos
Tante Miesje
Chas verzorgster
Eigen paard:
Karuna en Princess met aanspanning, (men wagen gereserveerd)
Chev (Paddox gereserveerd)
Dobbel (Paddox gereserveerd)
Spetter
IndianaJones
Chas (I.d.m. eigen paddox gereserveerd tweede)
Nog even ondervoorbehoud:
Huur paard:
Kiara
Eigen paard:
Flettie (I.d.m. Paddox gereserveerd)
Tinkermuts
Zoals het er nu uitziet heb ik geen paarden meer beschikbaar. Maar er zijn nog wel plaatsen op de menwagen beschikbaar want Remco mijn man gaat mee met de men wagen.
Cheveyo schreef:Als het samen gaat mag mijn ventje ook wel samen met jouw vrouwtje staan hoor Chas.
mamauba schreef:Als er nog 1 vrij is wel. heb er niet zoveel van namelijk. Bij ons staat alles in 1 grote wei.
karuna schreef:Wij komen wel alleen zonder paard helaas, Connor heeft nu nog een week verplicht rust vanwege antibiotica en daarna moeten we nog even rustig aan doen.
Als er plaats is op de kar bij mamauba dan gaan we op de kar mee, anders gaan we als jullie rijden met scootmobiel en hondjes tussendoor het bos in. Toch gezellig erbij alleen dan dus helaas zonder viervoeter.