Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
prom schreef:Jou paard ken ik volgens mij ?Als hij ooit een ruiterbewijs heeft gedaan met de verzorgster? In Delft, manege prometheus?
Zoja? dat is echt een wereld knol!!Zat vol repect te kijken toen hij dat toch sprong
![]()
Al is het hem niet? Vind het toch een super mooi beest!!
Quarterh0rse schreef:San, 29 oktober hebben we toch wedstrijd op Noordland ??prom schreef:Jou paard ken ik volgens mij ?Als hij ooit een ruiterbewijs heeft gedaan met de verzorgster? In Delft, manege prometheus?
Zoja? dat is echt een wereld knol!!Zat vol repect te kijken toen hij dat toch sprong
![]()
Al is het hem niet? Vind het toch een super mooi beest!!
Dat was ik, Ik was ook super blij dat ie sprong!
Charadelover schreef:Ik zal dr zijn! als ik nog niet mag fietsen kom ik aan een touwtje op polly (vind ik )of lopend..kan ook.. zover woon ik niet
ohja of met winston en harrie! kan ook nog
Charadelover schreef:Ik zal dr zijn! als ik nog niet mag fietsen kom ik aan een touwtje op polly (vind ik )of lopend..kan ook.. zover woon ik niet
ohja of met winston en harrie! kan ook nog
Woplala schreef:Zo, heb even een lijstje gemaakt van de mensen die zondag 29 oktober om 12 uur mee gaan/willen en daar achter op welk vervoersmiddel ze komen
horsiej : Exel/Big Mac
daksiej : Exel/Joop
Woplala : Polly/Leonard/Liewald
Westlander : Twist/fiets
Charadelover : Winston
Jasmijn : Harrie
Peetjuh : Truus/fiets + camera
Anique_Vaandrig : Jolly/verzorg haf
Prom : Ush/fiets
Flurk : Leonard/Liewald
Texas : Apachi
suus_ : fiets
dniejs_xx : fiets
We zijn al met zn 14-en maar misschien komen er nog wat mensen bij of vallen er mensen af..
Woplala schreef:Zo, heb even een lijstje gemaakt van de mensen die zondag 29 oktober om 12 uur mee gaan/willen en daar achter op welk vervoersmiddel ze komen
horsiej : Exel/Big Mac
daksiej : Exel/Joop
Woplala : Polly/Leonard/Liewald
Westlander : Twist/fiets
Charadelover : Polly
Peetjuh : Truus/fiets + camera
Anique_Vaandrig : Jolly/verzorg haf
Prom : Ush/fiets
Auky : Auk
Flurk : Leonard/Liewald
Texas : Apachi
suus_ : fiets
dniejs_xx : fiets
We zijn al met zn 13-en maar misschien komen er nog wat mensen bij of vallen er mensen af..