Is dat bij de Enkruiters?? Die ken ik namelijk alleen
Waarom ga je dan niet mee??
Gewoon gezellig meehobbelen!
neej het is niet de enkruiters.
zuidwijk is die stal met die buitenbak aan de weg "op het hoekje van de weg staat een grote boerderij met een klein weilandje ernaast" die is van de buurman en dan 100m verder de straat in daar staat een buitenbak aan de kant van de weg en daar is ook een grote overdekte binnenbak "en een longeerpiste overdekt" dat is die stal waar de binnenbak eerst van hout was (van die grote houten planken).
ik kan niet mee bussloo op helaas, als ik er een paard voor had die dat wel kon zou ik zo gezellig mee willen.
ze is renpaard geweest en ze draait helemaal door als ze bussloo op gaat "dan word ze gewoon als het ware blind en dan rent ze in volle rengalop terug naar stal" ze word gewoon levensgevaarlijk (helaas kan ik het er niet uit krijgen, de laatste keer is ze ook als een haas ervandoor gegaan en werd ik achtergelaten en heb ik vet geluk gehad dat ze niet omver is gereden door een auto dus die risico neem ik niet).
maar, ik heb er niet zoveel moeite mee ze is nou eenmaal zoals ze is en daar kan je niks aan veranderen (en de risico om te nemen dat ik er straks een dood paard aan overhou en ze bovenop een auto komt en die bestuurder ook dood is vind ik echt te ver gaan voor een buitenrit wat leuk had moeten worden).
maar, als jullie langes komen en ik zie jullie toevallig dan zwaai ik wel ff "ik kijk wel of ik om 11 uur lekker in de buitenbak kan rijden dan zal ik wel opletten of ik jullie langes zie rijden".
groetjessssss