bokmeeting omgeving deventer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyF

Re: bokmeeting omgeving deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 06:17

Ravenna schreef:
hey,

als jullie 1 oktober over bussloo heen gaan kunnen jullie dan niet even zwaaien Haha!
sta namelijk met mijn paardje bij HCZ hippisch-centrum-zuidwijk dat zit bij 1 v.d ingangen van bussloo met die buitenbak bij de weg en nog geen 200m van het graspad van bussloo vandaan "als je bij het springweitje bent en dan naar de weg toe rijd die hele lange"
en sharoon kom je dan ook ff snel langes "mag alleen denk ik niet aankomen" dan kan je in plaats van alleen mij te hebben gezien (met dat bondje) ook mijn paardje zien Haha!
maar doen jullie datte dan ALS HET DOOR GAAT NATUURLIJK!!!

groetjesssss

Is dat bij de Enkruiters?? Die ken ik namelijk alleen Haha!
Waarom ga je dan niet mee??
Gewoon gezellig meehobbelen!

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 12:38

DaisyH schreef:
Tiso/Joy, ga gewoon mee joh.. Lachen.. anders kun je (we) er nog altijd voor kiezen om gewoon rustig aan te doen toch?
Hoe meer ziel hoe meer vreugd!! Haha!

das waar en er zijn altijd wel 1 of twee die ook rustig aan willen doen...
ik zou kijken na vervoer Haha! Bloos

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:59

LEukkkk!!! Haha!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 23:14

Is dat bij de Enkruiters?? Die ken ik namelijk alleen

neej het is niet de enkruiters. Bloos
zuidwijk is die stal met die buitenbak aan de weg "op het hoekje van de weg staat een grote boerderij met een klein weilandje ernaast" die is van de buurman en dan 100m verder de straat in daar staat een buitenbak aan de kant van de weg en daar is ook een grote overdekte binnenbak "en een longeerpiste overdekt" dat is die stal waar de binnenbak eerst van hout was (van die grote houten planken).
ik kan niet mee bussloo op helaas, als ik er een paard voor had die dat wel kon zou ik zo gezellig mee willen.
ze is renpaard geweest en ze draait helemaal door als ze bussloo op gaat "dan word ze gewoon als het ware blind en dan rent ze in volle rengalop terug naar stal" ze word gewoon levensgevaarlijk (helaas kan ik het er niet uit krijgen, de laatste keer is ze ook als een haas ervandoor gegaan en werd ik achtergelaten en heb ik vet geluk gehad dat ze niet omver is gereden door een auto dus die risico neem ik niet).
maar, ik heb er niet zoveel moeite mee ze is nou eenmaal zoals ze is en daar kan je niks aan veranderen (en de risico om te nemen dat ik er straks een dood paard aan overhou en ze bovenop een auto komt en die bestuurder ook dood is vind ik echt te ver gaan voor een buitenrit wat leuk had moeten worden).
maar, als jullie langes komen en ik zie jullie toevallig dan zwaai ik wel ff "ik kijk wel of ik om 11 uur lekker in de buitenbak kan rijden dan zal ik wel opletten of ik jullie langes zie rijden".

groetjessssss

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 07:15

Ravenna schreef:
Is dat bij de Enkruiters?? Die ken ik namelijk alleen

neej het is niet de enkruiters. Bloos
zuidwijk is die stal met die buitenbak aan de weg "op het hoekje van de weg staat een grote boerderij met een klein weilandje ernaast" die is van de buurman en dan 100m verder de straat in daar staat een buitenbak aan de kant van de weg en daar is ook een grote overdekte binnenbak "en een longeerpiste overdekt" dat is die stal waar de binnenbak eerst van hout was (van die grote houten planken).
ik kan niet mee bussloo op helaas, als ik er een paard voor had die dat wel kon zou ik zo gezellig mee willen.
ze is renpaard geweest en ze draait helemaal door als ze bussloo op gaat "dan word ze gewoon als het ware blind en dan rent ze in volle rengalop terug naar stal" ze word gewoon levensgevaarlijk (helaas kan ik het er niet uit krijgen, de laatste keer is ze ook als een haas ervandoor gegaan en werd ik achtergelaten en heb ik vet geluk gehad dat ze niet omver is gereden door een auto dus die risico neem ik niet).
maar, ik heb er niet zoveel moeite mee ze is nou eenmaal zoals ze is en daar kan je niks aan veranderen (en de risico om te nemen dat ik er straks een dood paard aan overhou en ze bovenop een auto komt en die bestuurder ook dood is vind ik echt te ver gaan voor een buitenrit wat leuk had moeten worden).
maar, als jullie langes komen en ik zie jullie toevallig dan zwaai ik wel ff "ik kijk wel of ik om 11 uur lekker in de buitenbak kan rijden dan zal ik wel opletten of ik jullie langes zie rijden".

groetjessssss

Is dat welvlak bij de enkruiters dan??
Of even zeggen bij welke ingang want met deze info kunnen we niet veel....
Er staan zoveel boerderijtjes Haha!

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 08:16

Sorry mensen ik kan ook niet mee ivm vervoer..

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-06 11:46

hmmz...
minder..
ik heb er wel zin in..!!
hoe laat spreken we af?.. en waar is ook wel handig Knipoog

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 01:14

ik weet veder niks te bvinden weet alleen de enkruiters?? en we hadden om 11 uur afgesproken

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 12:57

ik weet zelf niet waar de enkruiters zijn.. en mijn vader ook niet trouwens..

is het geen probleem om daar de auto en de trailer te plaatsen dan?? iemand ervaring?

ennn kan iemand mij uitleggen waar dat is??

Groetjes!

Ravenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:27

waar de enkruiters zitten zal ik dan echt niet weten hoor sorry!!
in ieder geval kan ik je vertellen dat je veel ingangen hebt bij bussloo met zown grote bord en dan moet je de groothuiserweg hebben "zie ook www.hippisch-centrum-zuidwijk" daar hebben we een betere uitleg!
maar, als ik jullie langes zie komen dan zal ik wel kijken en zwaaien anders dan rij maar gewoon lekker door hoor!! Haha!
(ik ben dan ook zo druk met mijn paardje als ik aan het rijden ben dat het ook wel eens kan zijn dat ik jullie niet eens zie Bloos Haha! Haha! )
alvast veel plezier "bussloo is leuk"

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:36

je site doet het niet ravenna,

waar ik bedoel is echt DE hoofd ingang daarzo bij VAR (vuilnisbulten) is het daar in de buurt?? sorry maar ik weet echt NIET waar de enkruiters zit! Help??

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 17:39

en nog een vraag... is het ver rijden vanaf de enkruiters naar bussloo?? ik heb gekeken op www.enkruiters.nl en zie dat dat in wilp is? maar ik ben zooo slecht in plaatsen..
Hoop dat iemand mij kan helpen, of dat we desnoods op een strandje op bussloo afspreken? ik denk namelijk dat me vader niet echt zin heeft om te gaan zoeken waar het nou eigenlijk is..

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-06 18:07

op welk standje zullen we afspreken..???

dat is ook een goed idee morgen 11 uur op het strandje bij de brug?

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 18:43

ik kan niet heb geen vervoer....en heb gister voor het eerst weer op timon gezeten ....
nou hopelijk hebben jullie veel lol
en heel misch. kom ik wel als ik toch vervoer krijg

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:20

@Stellert, Strandje bij de brug lijkt mij prima!! is missch wel wat handiger denk ik!.. hoeveel gaan er nou mee zodat we daar rekening mee kunnen houden.. niet dat we al weg gaan en er nog iemand moet komen.. ik kom zeker weten!

Groetjes!

en Tiso, hoo pdat je als nog kan komen..
XxX

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 19:40

Ingang 3 is van de hindernissen.
Daar was ik de vorige keer en dan was eigenlijk de 1e ingang die ik tegenkwam.
Ik weet niet of je er vaker bent geweest maar op een gegeven moment zie je die hekken die in een grote cirkel staan op het terrein en als je daar iets verder rijd dan is daar die ingang...

Dan kun je als je de slagbomen door bent de 1e weg rechts de pakeerplaatsen op en je kan nog even door daar zijn ook parkeerplaatsen daar kunnen we mooi staan met de auto's.
Maar dan moet je wel eerst weten hoe je er precies moet komen ik zal even kijken zo op Routeplanner dan leg ik het even uit!

P.S. ik ben er morgen ook alleen wat jammer is dat we vroeg gaan, dan zijn er veel honden. Al;s je later gaat zijn die meestal weg!

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:15

Leuk ladyF,

Toen ik er vorige week was waren er ook erg veel mensen en honden ja!
maar ik kwam pas toen jij daar bij de golf was! (3uur ofzo?)
en ging rond 7uur weer weg.. maar vond dat er toen ook nog wel veel honden en ook wandelaars waren!

Nouja.. laat maar weten dan waar we nou gezamelijk afspreken..

XxX

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:47

Ken je de Kneuterstraat?

Het is gewoon als je van Posterenk of Wilp komt die weg naar Bussloo toe. (De kneuterstraat dus)
Die rijd je gewoon door tot je op een gegeven moment die hindernis ziet, dan parkeerplaatsten waar je vanaf de openbare weg niet op kunt met de auto, en daarna kun je een keer rechts de parkeerplaatsen op. Dat is ingang 3.

Die kun je dus afrijden naar de parkeerplaats die je al eerder zag maar waar je toen niet op kon met de auto.

Maar misschien is het makkelijker om gelijk bij Ingang 3 te parkeren want dan zijn de pony's al een beetje ingelopen voor de hindernissen.

Ik hoor het wel!

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:48

DaisyH schreef:
Leuk ladyF,

Toen ik er vorige week was waren er ook erg veel mensen en honden ja!
maar ik kwam pas toen jij daar bij de golf was! (3uur ofzo?)
en ging rond 7uur weer weg.. maar vond dat er toen ook nog wel veel honden en ook wandelaars waren!

Nouja.. laat maar weten dan waar we nou gezamelijk afspreken..

XxX

Ik was er inderdaad rond 3 uur en rond 5 uur waren er haast geen honden meer dus kon ik zo het "echte" water in (de zwemplas zelf), dat was heerlijk!

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:50

ik woon in apeldoorn dus kom vanaf de andere kant als jullie Haha! hihi.. ik kom vanaf VAR. maar INGANG 3 is dat bij de steiger?
waar ook altijd impuls/ of ground zero word gehouden?

XxX

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 20:52

Heb je echt gezwommen met lady?? vind je paardje erugg mooi Haha!
lijkt me erg spannend!!.. vorige week was ik voor het eerst met Joy het water in geweest.. tot aan het dekje.. vond dat ook al erg leuk.. Heb zin in morgen!! (= ook me eerste bokt meeting Tong uitsteken)

Joy wil die waterplasjes voor de paarden niet in.. maar wel in bussloo zelf.. GEK paardje Knipoog

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:04

DaisyH schreef:
Heb je echt gezwommen met lady?? vind je paardje erugg mooi Haha!
lijkt me erg spannend!!.. vorige week was ik voor het eerst met Joy het water in geweest.. tot aan het dekje.. vond dat ook al erg leuk.. Heb zin in morgen!! (= ook me eerste bokt meeting Tong uitsteken)

Joy wil die waterplasjes voor de paarden niet in.. maar wel in bussloo zelf.. GEK paardje Knipoog

Haha, die van mij ook niet maar dat komt omdat je daar echt heel ver in zakt en dan durft die van mij het al niet meer. bussloo zelf is wel mooi om in te gaan.

Even kijken, vanaf Apeldoorn is het hmm.. ja das niet handig..
Jullie gaan vast afslag 21 Ri Gietelo of niet?
Euhma anders kom ik bij jullie parkeerplaats. Waar parkeren jullie altijd?

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:06

Maar het mooiste is wle als je begint met hindernissen....
Daarna pas het water in
Dan zijn ze fitter bij de hindernissen

Daisza

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:07

Bij de golf parkeren wij altijd omdat daar altijd mensen zijn en er laatst in de krant stond dat er een auto MET trailer gestolen was Boos!
bij dat houtenhuis is dat.. weet je dat te vinden???

haha Gieteloo?? waar is dat dan weer?? Tong uitsteken
wij rijden gewoon over een 80km weg heen.. en dan over een betonnen weg langs de VAR..

XxX

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-06 21:09

DaisyH schreef:
Bij de golf parkeren wij altijd omdat daar altijd mensen zijn en er laatst in de krant stond dat er een auto MET trailer gestolen was Boos!
bij dat houtenhuis is dat.. weet je dat te vinden???

haha Gieteloo?? waar is dat dan weer?? Tong uitsteken
wij rijden gewoon over een 80km weg heen.. en dan over een betonnen weg langs de VAR..

XxX

Ja, die weg ja dat klopt wel maar een houten huis.... Even denken weet je vader waar dat ingeveer is?? Want de golfban is wel dicht bij Ingang 3 maar dat is dan beter als dat kan bij de parkeerplaatsen van de golf