Waarschijnlijk is het weer dan ook nog wel lekker
Het zou leuk zijn als iedereen kan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilegra schreef:Okay als we nu van 1 oktober uitgaan is dit dan een dag dat iedereen kan?
Waarschijnlijk is het weer dan ook nog wel lekker![]()
Het zou leuk zijn als iedereen kan.
. Resultaat: een blauw, dik en pijnlijk scheenbeen. Zucht.
Bokkiej schreef:iig, als ik vervoer heb wil ik misschien wel mee om foto's te maken!!!
Daar ben ik weer!!!!
(Ierepier verbeter mij als ik wat verkeerd doe)
Ben ik trouwens de oudste met mijn 27 jaar??? hopenlijk niet voel ik me net zo'n ouwe bok
. Ben zelf 19

Ierepier schreef:Ik wil ook heel graag mee, maar heb helaas geen paard tot mijn beschikking die ik tot dan even mag lenen.
daar heb ik (nog) geen last van gehad, heb ze allebij gereden vind ze allebij even leuk dus mij maakt het niet uit, [naam] is wel rustiger, die loopt wel door, al schiet je naast haar een kanon af

vast wel, ik neem [naam] wel vaker mee als ik met iemand samen wil rijden, ze is nu veel te dik en moet meer gereden worden, maar ik heb er bijna geen tijd voor omdat ik [naam] heb, en mn zusjes pony ook moet verzorgen omdat ze meer intresse heeft in jan smit, en dan [naam] rijden en met [naam]'s veulen bezig zijn(die nu ook bij de groep hoort maar dat had je vast al gezien) dus hij vind het alleen maar goed als ze weer wat beweging krijgt
we kunnen ook een keertje samen rijden (met zn 2e) kijken hoe dat gaat, dan zit je er ook niet mee dat je ineens in een groep komt terwijl je het paard niet kent

bij sipke? daar rijdt alette toch ook? of reed die bij marcus vd meer?
Sipke woont in Boornbergum en dit is Fam. Paulusma die tegenover autobedrijf Stroosma in Kortehemmen woont! 
Ierepier schreef:Neenee, het is niet Sipke.Sipke woont in [naam] en dit is Fam. Paulusma die tegenover autobedrijf Stroosma in Kortehemmen woont!
Ze hebben ook nog een jaarling (1.5) en die wordt verzorgt door een vriendin van me.
Ik kan in het weekend ook wel. Vrijdagmiddag ben ik overigens kwart voor 1 uit (2 uur thuis, fietsen) en zaterdag heb ik zowat de hele dag wel aan tijd.
dat wist ik ook wel
volgens mij ken ik deze mensen niet 
het bos ofzo deikjes vind ik ook prima, maar [naam] is gewend daar de terug weg uit te vliegen, en dan laat ik haar ook gewoon gaan want dan kan ik haar toch niet houden
ze weet wel wanneer ze echt moet stoppen hoor en ze stopt ook vanzelf waar we de bocht om moeten
maar dan kan ze erg hard
het bos lijkt me ook wat leuker, is wat groter