ik heb het over vera's eigen kilo's.. het is voor vera zwaarder omdat ze meeer kilo's mee moet nemen.. daarmee doel ik op haar eigen gewicht... ze is namelijk ongeveer 600 kilo zwaarder dan sammie.. ik heb je trouwens niet online zien komen op msn??
nee. ben bij aman, zit dus alleen op bokt, heb d'r nt deze nuttelooze disuccie laten lezen van dat ze achter zou gaan, hebben gelachen jooo.. om sommige reacties van sommige hier op bokt!!! owja, zit nu wel al lekker aan de 101 post!!! SUPERTOPIC owja, ff een nieuwtje, aman heeft met fedek (van maika) een contract gemaakt, dat ze d'r zusje 200 euro terug betaald zodat zij een paard spullen terug krijgt!!! halster en zo, slim he, owja, ga morgen niet rijden! gaan oefene voor wedstrijd want sam is een beetje heel erg strond vervelend!!!
is goed. weet haar zusje daar trouwnes vanaf .. veel succes met oefenen... hoelaat gaat aman rijden miss kom ik nog foto's maken nadat ik naar vera ben geweest of ga je in de avond??
weet je wat zet het maar in een sms hoelaat je gaat.. dan zie ik wel of ik foto;s kom maken.. ga namelijk naar beneden.. doei doei.. zeg wel tegen aman dat ze eelt moet kweken op der kont dan is de rit miss wat minder pijnlijk
nee.. smiddags.. ja en an weet er ook vanaf, aman belde nadat fedek was geweest en was helemaal blij! aman moet trouwens tot ha;f 2 werken, daarna gaan we weg!
hahaha je schrijft het trouwens zo: eelt. miss kom ik wel langs om foto's te maken maar nu weet ik tenminste hoelaat jullie gaan anders sta ik daar voor niets..
jammer zeg, mischien gaan we hierna nog een keer en dan zal je het topic wel zien! gaan we wel ergens anders rijden! iest mer bij jouw in de buurt, kan je ook mee
owww volgens mij verkeerd gelezen, marr ding vanaf begin al nee, klasgenoot van mij, maar die heb ik op het laatst ingevuld! of word ik gewoon oud en snap ik het niet!
beuat en saar zijn lief.. maar daar ben ik ook wel eens geweest, mischien heb ik je paardje wel eens zien staat, ben een keer met mar meegeweest op die twee te doen!! kwijlebakkie