Wie gaat er mee naar Ameland 19 juli???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 22:53

Afbeelding

Als ik me niet vergis.. (zo uit mijn hoofd en gezocht op internet) zou het wel eens kunnen dat wij in dit huisje hebben gezeten. Haha!

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:22

*LOL* Grappig. Je hebt dus bij de rijstal gereden waar ik gewerkt heb en daar waar je absoluut niet moet gaan rijden als je op het eiland bent. Waardeloos.... Sneue paarden, sneu tuig, sneu in zijnalgeheel...
Er is nu ook nog een mega tanker haflinger, zij heet Blondie. Geweldig dier, het lijkt wel een kruising haf-belg ofzo Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:34

ach die bedoel ik.. blondie... (ik met mijn bello) Haha! Ik heb daar nog wel een foto van. Haha! Maar dat betekend dat die onderhand ook al behoorlijk oud moet zijn. Althans... even denken... het is zo'n zestien jaar geleden dat ik die gezien heb. Was toen zo te zien wel een jong paard. Dus zou die toch tegen de twintig moeten zitten denk ik. Vond het wel een heel mooi diertje om te zien. Ik zal die foto eens opzoeken. Heb hier de albums wel ergens liggen. Hopen dat ze daar bij zitten, dan zal ik ze scannen.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:53

Nou, ik heb de foto's er even bij gepakt en ja hoor.. het huisje is hetzelfde huisje als ik hier op de foto heb. Haha!

Van die ene stal tegenover het zwembad heb ik een foto van een witte pony met iemand daarbij die daar werkte. een foto van blondie alleen, van een peper en zout schimmel pony alleen. En van blondie en die peper en zout schimmel samen.

En verder heb ik zojuist de foto's van le cheval terug gevonden. Ik zal eens kijken of ik zo die foto's van jaaaaaaaren geleden even in kan scannen. Lachen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:54

*LOL* Dat is leuk Sandra!
Ja Blondie is ondertussen al wel wat ouder, maar dat zie je niet aan haar. e is nog net zo'n donder als toen. Zou ze al twintig zijn denk je?? Het zal bijna wel... Ietsje jonger, ergens rond de 17 denk ik.
Echt supergrappig!! Ik heb wat met dat beest beleefd. Normale paarden worden bij veel werk sloom en lopen met hun koppies naar beneden. Blondies koppie ging omhoog en haar ondeugende oogjes zochten iets om uit te vreten. Favoriet: De duinen in scheuren, ruiter lanceren en een potje flink scheuren. Tot Jantina van haar pony afkwam, een beetje rammelde met haar jaszak vol biks (speciaal voor deze gelegenheden), vervolgens liet ze de ruiter weer opstappen en was ze de rest van de dag superbraaf Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-02 23:59

Zekers leuk! Ik zal NU de foto's even inscannen.. Lachen

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 00:25

Hieronder dan de foto's! Knipoog

Allereerst vond ik dat ik mijn hand ook wel even kon scannen.. dus hier.. mijn hand! Haha!

Afbeelding

Hieronder een foto van het huisje waarin wij zaten.

Afbeelding

Hieronder het alom bekende zwembad! Haha!

Afbeelding

Hieronder een foto van de witte pony en zijn helper Haha!

Afbeelding

Hieronder een foto van de alom bekende blondie in haar jongere jaren!

Afbeelding

Hieronder een foto van Blondie met die schimmel

Afbeelding

En tot slot nog een foto van die schimmel alleen!

Afbeelding

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:26

Jaaaahhh!! Dat witje is Mariska, die is er nu nog steeds. Zij is echt al heel oud, in ieder geval de 20 al voorbij.
Blondie die dikke boef is echt geen steek veranderd en dat schimmeltje Lovers
Dat is een van mijn lievelingsponies geweest: Bonnie. Heel wat uren op haar doorgebracht. Ze was te rijden op je pinken, kon vanuit stilstand in een knallende galop gaan en andersom ook. Nog net geen slidingstop Haha!
Zelfs de grotere paarden racede ze eruit, ze ging echt loeihard!
Leuk om die foto's te zien.
Jammer dat ik het meisje niet zo goed kan zien. Ik herken haar niet, haar gezicht is te vaag. IKKE ben het iig niet *LOL*

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 13:35

Er was overigens nog exact zo'n witte pony. Daar heb ik ook een foto van terwijl ik daarop zit, maar mijn pa was zo leuk om maar de helft erop te zetten. Dus een halve pony. Haha! Begreep destijds dat het tweelingen waren????? Verward

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-02 14:13

Ik vind eigenlijk dat als we weten bij welke stal we gaan rijden dat Jantina de boel eens moet spioneren en van elk paard een foto moet maken zodat wij alvast kwijlen hihi.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-02 17:53

He, heb ik vanmiddag een heel stuk getiept, is het weg! (waarschijnlijk iets niet goed gedaan, je bent blond of niet Haha! )

Sandra, die "tweelingpony" dat is Peggy geweest. Dat is mijn eerste echte, verschrikkelijk grote ponyliefde geweest. Wat heb ik gejankt om dat dier, toen ie op de veewagen ging naar de slager Verdrietig
Zij is zelfs een winter bij Berber op stal geweest, als zijnde mijn "eigen" pony. Echt hopeloos verliefd en als ik nu nog aan haar denk wordt ik nog triest.
Ook Berber was compleet van de wereld van deze pony. Ze is een keer uitgebroken vanwege haar en de pony heeft mij ook eens "gered".
Ik ging aan de haal met Berber in het bos op een heel smal paadje. Uiteraard kom ik de groep van de rijstal tegen en Berber raast eerst de helft van de rij voorbij. Om vervolgens vol op de rem te gaan bij Peggy. Neusjes tegen elkaar en maar "hummen" Lovers
Sja....vroeger.... Ik voel me nu een beetje een oud wijf Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 13:37

Ik kan helaas niet mee... *snuf* Op vrijdag moet ik gewoon werken, en met de drukte van de komende weken kan ik ook niet zomaar even een vrije dag nemen. Sturen jullie wel een kaartje?

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 14:42

Ik ga ook mee dus. En ik weet niet of iemand nog recent op 1 van die stallen geweest, maar op 1 van die stallen staat een haflingerruin genaamd Wrotter. HIj heeft een brede bles met een bruine vlek er in. Ik heb een hele tijd op hem gereden bij 1 van zijn vorige eigenaars. Ik hoop dat wij bij dezelfde stal gaan rijden, ik zou er graag nog eens opzitten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 19:40

Ik heb gister naar de stal in Nes gebeld maar die kunnen groepen van maximaal 8 personen aan en dat zou betekenen dat we in 2 groepen moeten rijden. Dat leek Jantina en mij niet zo leuk vandaar dat we toch in Ballum gaan rijden, op de stal waar Honeybee heen gebeld heeft.
Weet de naam zo even niet uit mijn hoofd maar het zijn geloof ik ongeveer de buren van Le Cheval Haha!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:07

Cody schreef:
Ik heb gister naar de stal in Nes gebeld maar die kunnen groepen van maximaal 8 personen aan en dat zou betekenen dat we in 2 groepen moeten rijden. Dat leek Jantina en mij niet zo leuk vandaar dat we toch in Ballum gaan rijden, op de stal waar Honeybee heen gebeld heeft.
Weet de naam zo even niet uit mijn hoofd maar het zijn geloof ik ongeveer de buren van Le Cheval Haha!

De blinkert????????

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:41

ja das de blinkert van meta doen jullie haar de groetjes? en zorg dat je op merridante gaat die is geweldig!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-02 20:47

Ja de Blinkert ja.
We zullen de groetjes doen Kim en die Merridante, wat is dat voor eentje en wat voor paarden en pony's heb je er verder die je ons kunt aanraden? Lachen

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-02 20:50

hm, ik hoop dat Wrotter er is, en anders lijkt een stinker mij ook wel eens leuk. Clown

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 08:10

je hebt er heel veel friezen merridante is een wpn merrie met een grote bles en 4 witte benen een bruintje geloof ik Ik dacht ook dat ze 2 stinkers haddenmaar jantina weet dat het beste ik ben er maar 2 keer egweest waarvan 1 keer gereden

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 16:33

Wat Gaaaaf! als ik vervoer heb wil ik ook wel mee!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-02 18:26

Hoi, ik wil misschien ook wel mee naar Ameland!! Als jullie nog een plekje over hebben?

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 12:48

Marije, kun je nog eens een lijstje maken van wie er tot nu toe allemaal mee gaan?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 18:50

Dat kan Haha!

In ieder geval gaan mee:
Honeybee, Cody, Dees, Karin, Marloes, Mieke, Cowgirl, Kitty, Naz, Steef, Ilindra, bokkertje en Piaffe.

Misschien gaan mee:
Dorée en Summertje.

Als ik mensen vergeten ben: geef even een gil in dit topic!!! Lachen
Laatst bijgewerkt door Cody op 10-07-02 21:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-02 18:54

En er kunnen nog meeeeeeeeeeer bij, er kunnen nog meeer bij. Jongens, dit wordt gezellig! Party!!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-02 22:24

Nou ik vind een groepje van 13-15 toch wel prima hoor Lachen We moeten nl ook met z'n allen een strandrit maken en dan is 15 al een behoorlijke groep vind ik. Bovendien rent Udinde volgens mij hard weg als we met z'n 30-en aankomen Haha!