Als ik me niet vergis.. (zo uit mijn hoofd en gezocht op internet) zou het wel eens kunnen dat wij in dit huisje hebben gezeten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Grappig. Je hebt dus bij de rijstal gereden waar ik gewerkt heb en daar waar je absoluut niet moet gaan rijden als je op het eiland bent. Waardeloos.... Sneue paarden, sneu tuig, sneu in zijnalgeheel...

Ik heb daar nog wel een foto van.
Maar dat betekend dat die onderhand ook al behoorlijk oud moet zijn. Althans... even denken... het is zo'n zestien jaar geleden dat ik die gezien heb. Was toen zo te zien wel een jong paard. Dus zou die toch tegen de twintig moeten zitten denk ik. Vond het wel een heel mooi diertje om te zien. Ik zal die foto eens opzoeken. Heb hier de albums wel ergens liggen. Hopen dat ze daar bij zitten, dan zal ik ze scannen. 
Dat is leuk Sandra!

)

Cody schreef:Ik heb gister naar de stal in Nes gebeld maar die kunnen groepen van maximaal 8 personen aan en dat zou betekenen dat we in 2 groepen moeten rijden. Dat leek Jantina en mij niet zo leuk vandaar dat we toch in Ballum gaan rijden, op de stal waar Honeybee heen gebeld heeft.
Weet de naam zo even niet uit mijn hoofd maar het zijn geloof ik ongeveer de buren van Le Cheval