pony dag hoorn??!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 00:02

En maak wel even foto's van Barb(mag via pb *LOL* ), dan herkenik haar iig wel in schoorl Tong uitsteken Vind het wel jammer, maar ik kan echt geen vrij krijgen...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 06:05

haha heb nog wel een foto voor je
Lachen

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 09:05

neeeeeee geen oncharmante foto's hier plaatsen hoor!!!

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 17:52

jawel hoor! Mag best! Dan kunnen wij kijken of we Barb gezien hebben in Hoorn.

Ik heb trouwens wel, Obelix, Vlieg gezien. En Montananicole, wat een supergave pony is Montana zeg! We hebben haar nog stiekem op de foto genomen Haha!

En ik heb Tammie gezien, die zwarte shet met een veulen, ik geloof dat die van Max zijn er liep een klein meisje naast en Tammie trok dat meisje mee, toen heb ik maar even heel lief die etter tegengehouden. Haha!

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 18:34

flair schreef:
Ik heb trouwens wel, Obelix, Vlieg gezien. En Montananicole, wat een supergave pony is Montana zeg! We hebben haar nog stiekem op de foto genomen Haha!

En ik heb Tammie gezien, die zwarte shet met een veulen, ik geloof dat die van Max zijn er liep een klein meisje naast en Tammie trok dat meisje mee, toen heb ik maar even heel lief die etter tegengehouden. Haha!

Die foto heb ik naar haar toe gestuurd *LOL*
Ja, we liepen er langs, en ik hoorde zo iemand Tammie zeggen, en er liep zo'n verschrikkelijk lief veulentje naast met een Dennis kleur Tong uitsteken *LOL* En toen begonnen mijn hersens te kraken Tong uitsteken En daarna Kim nog overgehaald dat ze het echt waren *LOL*

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 19:38

hey flair ik heb jou niet gezien maar had dan ff hoi gezegd hahaha Lachen er komen een dezer dagen ook fotoos van ons er op en ook van max (geloof ik) jammer dat er niemand bij de rabobank was maar ja... tis niet anders! vanavond effe naar hart van nederland kijken als t goed is komt t er op nl. Lachen

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 19:45

obelix schreef:
hey flair ik heb jou niet gezien maar had dan ff hoi gezegd hahaha Lachen er komen een dezer dagen ook fotoos van ons er op en ook van max (geloof ik) jammer dat er niemand bij de rabobank was maar ja... tis niet anders! vanavond effe naar hart van nederland kijken als t goed is komt t er op nl. Lachen

We waren eigenlijk van plan om met paard en al voor de Rabobank te gaan staan *LOL*
We wisten in het begin niet zeker of jullie het nou waren, wij nog heel subtiel Wietze roepen toen jullie langskwamen (nou ja, ik, moest van Kim Tong uitsteken )

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 20:05

haha heb ik niet eens gehoord haha had t harder geroepen.. hebben jullie ons cluppie niet gezien dan??? we stonden vlakbij jullie

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 20:12

Ja we hebben jullie wel gezien! Ik had trouwens een lichtblauwe regenjas aan.
Ik heb ook nog met Vlieg gepraat, maar jij was zo druk aan t praten en toen gingen wij net alweer weg, dus...

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-02 20:23

meo jammer haha nou ja... organiseren wel een andere meeting! ja kan dat ik je gezien heb maar weet t niet zeker!

Dniesy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-02 21:34

Huilen Ik wou ook zo graag komen Huilen
maar er was een jongen op mn werk met zijn hand in een machine gekomen en de baas en nog een jongen waren met hem naar de EHBO en de kuipkist bollen die moest nog gepelt worden want ze moesten vannavond weg en we waren nog maar met zn 2en over Boos! WAAROM nou net vandaag??? Ik had er net zo zin in Huilen Huilen Huilen

ps. met die jongen is nu alles gelukkig weer goed zit alleen met zn hele arm in het verband......

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:06

oei das minder!
het was wel leuk!
heb veel mensjes gezien Lachen
vond t erg gezellig Haha!
ik hoop iedereen wel (vast wel)
heb alleen wietze niet gezien (wel gezocht)
maja kan niet alles hebben he

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 20:48

My Dominique schreef:
heb alleen wietze niet gezien (wel gezocht)
maja kan niet alles hebben he

Neeh? Je bent vast wel langs hem gelopen Tong uitsteken

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:25

ja dat denk ik ook wel!
ik zoch naar een haf met kleine oorjes Haha!
dat was me op de foto's opgevallen
maar niet gevonden
balen

MariekeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 12:39

Reddy007"]
[quote="My Dominique schreef:
ja dat denk ik ook wel!
ik zoch naar een haf met kleine oorjes Haha!
dat was me op de foto's opgevallen
maar niet gevonden
balen

haha en jij zei nog ene keer tegen een haf: ben jij wietze!?? haha dat klonk wel debiel en die jongen die er meeliep keek wel een beetje raar volgens mij!
[/quote]

*LOL* Jammer dat ik dat gemist heb Tong uitsteken
Was nog van plan een sticker op z'n kont te doen, zal ik volgende keer dan maar doen Haha!

Wij zaten ook steeds te twijfelen, zagen we een paar pony's dachten we dat het ze waren, nou toch niet. Daarna discussie of montana nou een bles had of niet *LOL* En ja, ze stonden wel even bij de rabobank (maar ik zat niet wie, stond een vrachtwagen voor). Na de bestgaande rubriek wisten we het wel zeker en wilden we er achter aan, maar toen konden we jullie niet meer vinden *LOL*

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 18:52

hahah en dat terwijl we zo dicht bij jullie in de buurt stonden Lachen