Ik heb er nog eens goed over nagedacht en we moeten écht nog even goed nadenken. Mijn moeder kwam iig met allemaal punten die best wel eens problemen konden geven.
Hoe komen we bijvoorbeeld van vliegveld naar Sutherland? Vanuit Nederland vlieg je naar Glasgow of Aberdeen, dan moet je heel Schotland nog door. Twee opties. 1; openbaar vervoer. 2. auto huren en de mensen met rijbewijs rijden (handig, want dan kunnen we vanuit het kasteel nog ergens naar toe, anders moeten we alles met de bus, als die daar tenminste bestaat).
1e optie wordt een probleem, het is ingewikkeld want het kasteel is in een uithoek, het wordt héél erg duur (je zal met trein, bus en waarschijnlijk taxi moeten), en hoe krijgen we alle bagage mee? Als ik zie wat ik voor een weekje vakantie meeneem, daar kan ik echt niet mee aankomen in een trein of bus.
Tweede optie, auto huren, wordt ook lastig. Je moet genoeg mensen met rijbewijs hebben, en wij krijgen waarschijlijk geen auto mee. Daarvoor moet je meestal boven de 23 zijn en al een aantal jaar je rijbewijs hebben. Nou dat heb/ben ik dan zowiezo niet (18 en dan net 1 maand mijn rijbewijs als het goed is
), en om nou 1 persoon dat hele eind te laten rijden is ook niet erg fijn. Daarbij kunnen we niet allemaal in 1 auto, mét bagage.
Nouja, ik heb er iig heel veel zin in en wil echt dat het door gaat, maar het moet wel haalbaar zijn.
Nu maar hopen dat we hier oplossingen voor hebben he.