Lotje85 schreef:Citaat:
Charlot + Fiets van Ersilia
Pardón

En hóé wil je precies aan mijn fiets komen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotje85 schreef:Citaat:
Charlot + Fiets van Ersilia
Lotje85 schreef:Dat weet ik nog niet Siel, maar ik weet wel dat ik mijn eigen fiets daar nooit krijg; die past namelijk niet in de Ka ennuh op m'n brommertje mee lijkt me nou ook niet zo verstandig als we de paarden rustig willen houden. Op mijn eigen fiets daar helemaal naartoe komen fietsen doe ik trouwens niet; dan benk al kapot voordat we op weg zijn.
Lotje85 schreef:@Samantha: Ik vind het een goed idee! Dan fiets ik eerst met jou en Amay mee naar gunter(ik heb zo'n goede invloed op paarden, dat moet wel goed gaan -- lees: stroop aan mijn kont werkt geweldig goed)
Jessiejl0ve schreef:En dat betekend dat je dan zowieso mee kan Samantha, dus zijn we sowieso al met z'n 5en
Heranda schreef:Ersiel, ik wilde eerst even afwachten hoeveel er met de trailer komen?! Maar ik zal 't van 't weekend wel even vragen anders
Heranda schreef:Ja inderdaad! Maar goed, ik zal het even vragen morgen als ik 't niet vergeet (vanmiddag niet aan gedacht). Als het mag, moet er misschien wel betaald worden voor het parkeren (2 of 3 euro) en hebben ze het misschien liever niet (denk dat het wel mag hoor), dan ligt er naast de camping nog een grote, voor iedereen openbare, parkeerplaats
Heranda schreef:Maar dan moet je wel weer nog een stuk (half uur stappen) rijden
Lotje85 schreef:@Saman: ik kan nog steeds geen garantie geven dat ik er dan ben... Ergens in augustus word ik naar alle waarschijnlijkheid geopereerd, maar er is nog geen datum geprikt... Die artsen van tegenwoordig hebben het zo druk en dan moet ik daar ook nog ergens tussenin + het feit dat het twee artsen zijn die ieder bij mij aan de slag gaan. Dat moet dus allemaal ingepast worden. Ik heb ook een lange operatie dus die past ook niet echt overal 1, 2, 3 tussen. Ze zijn er mee bezig maar ik weet voorlopig niets.