[Besloten] Zeeuwse Boktrit op Walcheren (omg. Koudekerke)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:49

Misschien weet Letizia iemand?

Sita, ja je moet wel een beetje aan 't werk natuurlijk

Nathalie, ik weet niet meer precies hoe het 2 jaar terug met Katinka ging, maar toen bleven Letizia en Ersilia volgens mij ook nog met Katinka en Widia toch en volgens mij ging dat toen wel aardig? Volgens mij maakt gras dan altijd al wel een hoop goed hoor. Ik wil evt. ook wel halster + touw komen halen met de fiets, zodat dat al bij Herman ligt en je het niet te paard hoeft mee te sjouwen?

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:50

*komt er achter dat het veld bij Herman is en niet die onderweg. Dan kunnen we dus de halsters gewoon bij Herman laten?
Ik ga dan alleen picknicken als Katinka nog een beetje rustig is hoor, want meestal wordt ze helemaal hyperdepiep met al die paarden erbij

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:51

Ik weet niet eens of mijn fiets die tassen wel houd.. Ik denk dat mijn fiets in 2en breekt dan
Misschien kan ik mijn moeder dr fiets lenen, alleen daar zit een kinderzitje op..

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:52

Ik neem m'n mooie roze halster dan mee voor Katinka die ik van jullie voor m'n verjaardag heb gekregen

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:55

Misschien kunnen veel spullen, zoals halsters en eten wel gewoon bij Herman blijven liggen. Misschien is alleen geld nodig om mee te nemen onderweg (en evt. drinken)?!

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:55

Ja idd gewoon drinken mee, misschien iets lekkers, geld en digi's.
De rest bij Herman laten liggen.

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:56

En camera's natuurlijk

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 11:59

Euhm.. Ik kan maar 1 camera tegelijk bedienen hoor

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:00

Ik neem trouwens mijn EHBO kit mee..
Er zal niks gebeuren, maar je weet het nooit..
Ik ben paarden en mensen EHBO-er.. Beter voorkomen als genezen zeg ik maar!

Useful

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:02

Over dat picknicken, Use is niet zo braaf met andere paarden.
Ze durft snel te trappen..

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 12:07

Dat is inderdaad wel heel handig

Sieltjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-06 14:54

Dat picknicken was 2 jaar terug echt geen probleem met Tinkel hoor, gewoon niet gaan zitten en blijven staan. Lekker laten grazen daar en het was goed
@ Lisa: denk dat dat idem geld voor Use En anders zou ze al eventueel in trailer, of aan trailer kunnen worden gezet

Overigens maakt het mij niet uit wanneer we gaan, heb dan toch vrij

mcrielaard

Re: [Besloten] Zeeuwse Boktrit op Walcheren (omg. Koudekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 15:59

Ik wil ook wel mee.
Maar ik heb (nog) geen vervoer en ik weet niet of er nog wat tussen gaat komen in augustus, zoals werk of iets dergelijks, dus het is nog onder voorbehoud.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:01

Citaat:

Wat?

Zeeuwse Boktrit op Walcheren (omg. Koudekerke)

Wanneer?

In week 33 (week van 14 t/m 20 augustus).

15 augustus is de BBQ. Het zou misschien leuk zijn het allemaal op 1 dag te doen, maar als het warm weer is, is overdag rijden niet alles of we moeten dan 's ochtends rijden, aangezien de BBQ 's avonds is. 2 jaar terug hebben we verzameld om 16:00 toch?

Geef je voorkeur van dag aub door! Het is natuurlijk vakantie, maar de meesten moeten in het weekend werken. Door de weeks is dus misschien wel handiger, alleen is er voor de trailer van Lisa dan nog een chauffeur nodig omdat Ron alleen in het weekend kan?!

Waar verzamelen?
Vanmiddag ga ik aan Conny vragen of we weer bij Herman mogen verzamelen. Ik denk dat dat wel weer goed zal zijn, alleen weet ik het nog niet ivm trailer(s), want 2 jaar terug kwam iedereen al te paard en kwam er niemand met de trailer. Op de camping mag je namelijk niet zo maar parkeren, kost €3,- dacht ik, maar dat ga ik dus nog vragen!

Wie (en met welk paard)?
1. Ersilia + Darmorah/Widia
2. Letizia + Darmorah/Widia
3. Nathalie + Katinka
4. Miranda + Herman

Onder voorbehoud:
Dominique + Moos
Charlot + Deena
Samantha + Amay of Eran
Lisa + Useful
Manuela + Largo

Op de fiets:
1. Sita

Wat zijn we van plan?
Het is de bedoeling om een rit van ongeveer 1½ tot max. 2 uur te maken waarbij we vooral gaan stappen en misschien een klein drafje. We zullen waarschijnlijk veel langs paden gaan waarbij je kan kiezen of je in de berm/ruiterpad loopt of op het harde en als het een lange tijd droog is geweest, ligt het bos er goed bij, dus dan kunnen we ook nog een stukje bos doen. Nathalie en Miranda gaan volgende week een route uitstippelen Onderweg is het misschien leuk om een ijsje te gaan halen, zeker als het warm weer is! Na de rit is het misschien ook weer leuk om op het veld bij Herman te gaan picknicken. De paarden en wij kunnen dan uitrusten terwijl wij lekker wat eten en drinken en de paarden wat kunnen grazen. Ik kan zorgen voor een ton met water, zodat de paarden ook kunnen drinken!

Wat meenemen?
Eten + drinken, halster + touw, geld, camera's(!) en verder wat je gewoon nodig hebt. Bij de fietser(s) die meegaan kan bij iemand misschien weer mijn krantentassen zodat daar spullen in mee kunnen voor onderweg!

Als je mee wilt, zelf aanpassen a.u.b.!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:15

Oeh ja, lijkt mij ook wel erg leuk! Kunnen jullie meteen mijn paardje meeten
Het is alleen een heel klein beetje onder voorbehoud want ik weet niet wanneer ik de sleutel van mijn huisje heb enzo, en of er die dag bijv. een keuken geplaatst wordt o.i.d.
Iemand trouwens bezwaar tegen een zenuwachtig paardje? Ze heeft namelijk wel eens buien dat ze niet stil kan staan en flink loopt te irriteren. Vaak is ze gewoon superrustig hoor, maar dat zullen jullie dan wel zien

Manuutje1990 schreef:
Citaat:

Wat?

Wanneer?

15 augustus is de BBQ. Het zou misschien leuk zijn het allemaal op 1 dag te doen, maar als het warm weer is, is overdag rijden niet alles of we moeten dan 's ochtends rijden, aangezien de BBQ 's avonds is. 2 jaar terug hebben we verzameld om 16:00 toch?

Geef je voorkeur van dag aub door! Het is natuurlijk vakantie, maar de meesten moeten in het weekend werken. Door de weeks is dus misschien wel handiger, alleen is er voor de trailer van Lisa dan nog een chauffeur nodig omdat Ron alleen in het weekend kan?!

Waar verzamelen?
Vanmiddag ga ik aan Conny vragen of we weer bij Herman mogen verzamelen. Ik denk dat dat wel weer goed zal zijn, alleen weet ik het nog niet ivm trailer(s), want 2 jaar terug kwam iedereen al te paard en kwam er niemand met de trailer. Op de camping mag je namelijk niet zo maar parkeren, kost €3,- dacht ik, maar dat ga ik dus nog vragen!

Wie (en met welk paard)?
3. Nathalie + Katinka
4. Miranda + Herman

Onder voorbehoud:
Dominique + Moos
Charlot + Deena
Samantha + Amay of Eran
Lisa + Useful
Manuela + Largo
Kimberley + Nusanna

Op de fiets:
1. Sita

Wat zijn we van plan?
Het is de bedoeling om een rit van ongeveer 1½ tot max. 2 uur te maken waarbij we vooral gaan stappen en misschien een klein drafje. We zullen waarschijnlijk veel langs paden gaan waarbij je kan kiezen of je in de berm/ruiterpad loopt of op het harde en als het een lange tijd droog is geweest, ligt het bos er goed bij, dus dan kunnen we ook nog een stukje bos doen. Nathalie en Miranda gaan volgende week een route uitstippelen Onderweg is het misschien leuk om een ijsje te gaan halen, zeker als het warm weer is! Na de rit is het misschien ook weer leuk om op het veld bij Herman te gaan picknicken. De paarden en wij kunnen dan uitrusten terwijl wij lekker wat eten en drinken en de paarden wat kunnen grazen. Ik kan zorgen voor een ton met water, zodat de paarden ook kunnen drinken!

Wat meenemen?
Eten + drinken, halster + touw, geld, camera's(!) en verder wat je gewoon nodig hebt. Bij de fietser(s) die meegaan kan bij iemand misschien weer mijn krantentassen zodat daar spullen in mee kunnen voor onderweg!

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:55

Ik heb niet zo'n bezwaar tegen een zenuwachtig paardje hoor! Er lopen er wel meer tussen die af en toe vervelend en druk kunnen zijn, maar het word toch een rustig ritje met bijna alleen maar stappen

Maar leuk dat jullie misschien ook meegaan!

Het verzamelen bij Herman is trouwens mag Over de trailer(s) heb ik nog niet gevraagd, dit doe ik wat later zodra ik wat zeker weet hoeveel er met de trailer komen!

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 16:59

Citaat:

Wat?

Wanneer?

Waar verzamelen?
We verzamelen bij Herman (minicamping Jobse aan de Galgeweg te Koudekerke), het mag Over de trailer(s) heb ik nog niet gevraagd, dit doe ik over een poosje zodra het wat zekerder is hoeveel er met de trailer komen.

Wie (en met welk paard)?
3. Nathalie + Katinka
4. Miranda + Herman

Onder voorbehoud:
Dominique + Moos
Charlot + Deena
Samantha + Amay of Eran
Lisa + Useful
Manuela + Largo
Kimberley + Nusanna

Op de fiets:
1. Sita
2. Ben

Wat zijn we van plan?

Wat meenemen?

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:29

@ Kimberley; hahaha nee daar hebben we geen bezwaar tegen hoor Anders was ik ook niet mee gegaan, Katinka kan ook niet stilstaan
En Katinka durft soms ook wel eens uit te halen naar andere paarden

Mijn PB acties hebben toch wel wat opgeleverd he

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:31

Gaan Ben en Sita op één fiets?

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:33

Ja hoor.. Dan mag ie in het kinderzitje..

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:33

Dat mocht Ben willen

Sita_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:35

Zonde van het kinderzitje eigenlijk he

Heranda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:39

Ja inderdaad