wanneer gaan we nou? is er al een datum en tijd? voetbal is toch afgelopen voor nederland dus kunnen we ook een keer savond gaan nou ik lees het wel wanneer
Ja, ik hoor het ook wel. Ik zie wel wat er besloten word, en dan kijk ik wel of ik kan. Ik heb volgende week namelijk de laatste week ongeveer op school denk ik zo. Maar dan moet ik nog wel een toets maken en presentatie doen enzo. Dus ik kan niet echt een datum zeggen
ik denk dat ik af moet slaan, want ik werk de hele week in de avond wordt te laat want me trailer is stuk en ik moet dus terug rijden, dat duurt vet lang voordat ik thuis bent
De volgende keer als het in het weekend is ben ik van de partij!
he denice je kan toch ook op zondag 9 juli stemmen heb ik ook gedaan en op maandag 10 juli ik denk toch dat die het wordt die zondag daar is het meeste op gestemd!
Mensen ik moet helaas afhaken. Ik ga komend weekend een nieuw zadel ophalen en moet Remy wel nog een beetje op conditie brengen voor ik meteen een lange rit met hem ga maken. Hij heeft namelijk nu een week of 5 vakantie gehad en ik wil 'm niet meteen in de kreukels rijden.
Veel plezier alvast en bij de volgende rit probeer ik mee te gaan!!
Ik vrees dat ik zondag ook niet kan. Mijn nichtje die Bella altijd op zondag doet, werkt fulltime, en kan eigenlijk alleen op zondag.. zo sneu als ik dan elke keer een boktrit maken moet he hahaha hmm zij is ook een bokker, misschien wil zij wel mee! haha