OO Seven-meeting - besloten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Javayo

Re: OO Seven-meeting - besloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 22:01

Urielle schreef:
Ik wacht tot Wrangler gestart is, voor ik hem aanmeld op de OO Seven site. Jij hebt binnenkort al je eerste concoursfoto's en -resultaten te plaatsen he Javayo!

Inderdaad... nog maar een maandje! Ik heb er wel zin in hoor, ik wil sowieso wat mooie foto's van Volumia gaan maken, want dit wordt de eerste keer dat we hem helemaal gaan toileteren, eens kijken hoe hij eruit ziet als de boel is ingevlochten. Als we het dan ook nog voor elkaar zouden kunnen krijgen om niet een al te slecht figuur te slaan, dan zou dat prachtig zijn. Dromen

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 11:52

Hoi,
Ik heb de foto´s en een verhaaltje naar de mail van stal bria gemaild.
Zal ik anders eens in een mail aan haar voorleggen dat we een 00seven meeting willen organiseren?
Mischien hebben ze een goed voorstel!
Ik heb ook enorme zin in 3 september. Maar ik denk dat het nog niet zoveel voor zal stellen. Ben vandaag met hem naar de binnenbak geweest van de club van mijn vriendin, was enorm afgeleid, is ook veel te nieuwsgierig...Hihi. We zullen het wel zien.
Groetjes Astrid.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 12:23

Ik heb gister een foto en een verhaaltje over Volumia naar beide e-mail adressen gestuurd zodat hij aan het rijtje toegevoegd kan worden. Daar heb ik ook nog aan toegevoegd dat er animo zou zijn voor een ooseven-dag, waarbij ik naar bokt verwees. maar jij kunt ook nog een mail sturen inderdaad, dan weten ze dat er écht een hoop enthousiaste ooseven eigenaren zijn!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 08:17

Ik heb op mijn mail een reactie gekregen van Rian. Voor wat betreft de voorgestelde OO Seven-dag:

Citaat:
Het organiseren van een OO seven dag lijkt me een leuk idee.
Ik zal dit zeker met Isabel en Imke bespreken.
Je hoort nog van me.

Dus we wachten af Knipoog

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:16

Hoi,
Dat is goed nieuws. Ben benieuwd!!!!
Zal ik ook nog een mailtje sturen of wordt dat wat overdreven!?
Heb er nu al zin in, ook al weet ik nog niet wat we gaan doen........hihi
Groetjes Astrid.
(staat je paard al op de site????)

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 11:36

Hoi,
Ik heb ook nog een mailtje gedaan, enne ik heb je paard op de site gevonden!!!! Leuk paard!!!!! En een leuk verhaaltje ook.
Groetjes Astrid.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 12:34

astritos schreef:
Hoi,
Ik heb ook nog een mailtje gedaan, enne ik heb je paard op de site gevonden!!!! Leuk paard!!!!! En een leuk verhaaltje ook.
Groetjes Astrid.

Thanx, leuke foto hè, als ik mooie actiefoto's heb dan zal ik die ook op de site laten zetten.

Ik hoop ook dat ze iets leuks weten te organiseren, voor ons toch moeilijk allemaal. dus als zij het op zich willen nemen Knipoog

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 15:54

Hoi,
Ja dat zou te gek zijn als zij het willen doen voor ons!!!!!
Hun kunnen ook meer bereiken in byzondere uitjes die te maken hebben met hun eigen hengst.
Ben benieuwd.
Je hoort het van me als ik ook een antwoord krijg op mijn mail.
Groetjes Astrid.

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:29

Astrid, ik ben benieuwd naar de reactie die jij krijgt.

Ik kreeg ook van Isabel nog een reactie:

Citaat:
De 007 fanclub dag, leuk hoor, willen wij wel aan meewerken, ik denk dat het
bij Imke vrij moeilijk te regelen is ,maar bij ons kan altijd en vragen we
Imke desnoods om te komen rijden.
Laat maar weten als jullie iets concreets willen of plannen, wij willen wel
meewerken / denken.
Ik hoor het nog wel.

Kortom, laten we gezamelijk eens wat concreets bedenken, dan kunnen we dat vervolgens voorleggen bij Rian en Isabel.

Heb er nu al zin in !!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 19:32

ivm de planning van Imke zullen we het wel op langere termijn moeten doen, het moet wel fair zijn om te laten organiseren. Heel tof dat ze mee willen werken!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:40

En voor jou is dat ook wel zo praktisch, je hebt groot gelijk, we moeten dit ff op de langere termijn plannen.

Nog een maand hè voor jou, spannend!!

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 10:23

Hoi,
Leuk dat ze zo willen meewerken. Ik zat te denken aan de volgende dingen; Foto's en ervaringen uitwisselen, rondleiding op stal Bria(daar is OO tenslotte geboren), zijn familie bekijken, mischien een clinic van Imke op OO. Mischien kunnen een paar eigenaren hun OOnakomeling meenemen voor een lesje daar?? Lijkt me wel wat.
NOg meer ideen??
Ben benieuwd.
Groetjes Astrid. Cool

YoJcE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 11:29

lang dit topic niet gelezen maar de berichten worden beter!!

super leuk als we dit voor elkaar kunnen krijgen. ik ben er wel voor in! als ik nog iets mee moet regelen zeg het maar.

(waar ligt stal bria ergens?)

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 13:15

Ja idd wel kick!!
En zelfde vraag als YoJcE

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 16:52

Hoi,
Genoeg animo zo te lezen....
Iedereen die mee wil denken over zo'n OO Seven fanclubdag, graag ideen zijn welkom!!!!
Stal Bria ligt ook in Hooge Mierde, net als De Academy van de familie Bartels.
Groetjes Astrid. Tong uitsteken Ach gut

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:17

eigen oo sevens meenemen zou wel heel gaaf zijn, ik weet alleen niet of zoiets goed realiseerbaar zou zijn. sowieso moet iedereen wat foto's van de paarden mee nemen natuurlijk Knipoog

We hadden eerder in dit topic al zoiets voorgesteld: de paarden op stal Bria bekijken, wellicht dat Imke daar nog met Ooseven kan komen rijden. En vervolgens nog ergens wat gaan eten met een groepje.

Al wordt dat laatste wellicht wat moeilijk, de groep kan aardig groot worden, want als het aardig uitgebreid georganiseerd wordt kan ik me voorstellen dat Rian het ook op de site plaatst voor andere ooseven eigenaren.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-06 19:30

Misschien is het leuk om als dank voor de OO Seven dag een (professioneel gemaakte) ingelijste fotocollage met de OO Seven nakomelingen aan te bieden?

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:27

Hoi,
Dat is wel een goed idee zeg!!!!! Een fotocollage, zullen ze zeker weten te waarderen denk ik.
Wat dat eten betreft, ook een goed idee maar inderdaad afwachten hoe groot de groep wordt.
Groetjes Astrid. Ach gut Ach gut

Deborah81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 22:40

Helemaal te gek lijkt me dit!

Voorbeeld opzetje van de bewuste dag:

*Een rondleiding door stal Bria
*Een soort van Clinic door Imke, met onze Ooseven"s(allemaal een half uurtje met 2/3 combinaties.)
*Eventueel een demonstratie of training bijwonen Imke/Ooseven
*Later even een hapje doen(lunch/diner)

Als dank geven we een mooie collage van onze paarden en er zal natuurlijk dan nog wel een bedrag bijkomen voor de les die we dan gehad hebben.

Uiteraard nemen we al onze foto's e.d mee zodat we lekker kunnen kleppen over wat voor een fantastische paarden wij toch hebben!!! Haha!

Wel even kijken of de paarden daar misschien even in een box of iets kunnen want m'n paard een hele dag op de wagen lijkt me niet echt tof.

Ik noem zomaar eens even wat hé?, ik heb zelf totaal geen connecties met de Acedemy dus ik kan geen concrete dingen regelen, maar probeer een beetje te helpen met het idee; lijkt me echt zoooo tof gewoon.

zjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 00:01

Kom ik even een paar dagen niet in dit topic, is er alweer een heel mooi idee geboren. Klinkt goed hoor!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 08:40

Het zou wel geweldig zijn als we onze paarden mee kunnen nemen voor een les, maar ik kan me zo voorstellen dat dat wat moeilijker te realiseren is. Aan de andere kant, wat is nou leuker voor hen dan zo een aantal oosevens bij elkaar te zien! Zelfs voor degenen die dan nog niet rijden (ik denk aan de Z-tjes Clown) is het dan leuk om broertjes en zusjes in real life te zien.

Een fotocollage laten maken is inderdaad een geweldig goed idee! Kan je zoiets door iemand laten maken?

Qua opzet: een rondleiding op stal Bria is sowieso geen probleem aangezien de dag dan daar gehouden zal worden.

De aanwezigheid van Imke en OO Seven kan wellicht gerealiseerd worden door ons qua planning helemaal aan hun planning aan te passen. Dat we gewoon voorstellen het op een zaterdag ofzo te laten plaatsvinden, en dat op langere termijn zodat iedereen de dat vast kan leggen.

Nog andere ideeën?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 08:48

Deborah81 schreef:
Ik noem zomaar eens even wat hé?, ik heb zelf totaal geen connecties met de Acedemy dus ik kan geen concrete dingen regelen, maar probeer een beetje te helpen met het idee; lijkt me echt zoooo tof gewoon.

Ik ook niet hoor Knipoog ik heb isabel en rian gemaild over Volumia, en toen vertelt over het feit dat we hier op bokt een aardig groepje OO Seven eigenaren vormen, en dat we graag eens een soort 'oo seven dag' zouden willen organiseren. Ze waren erg enthousiast Haha!

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 08:50

Javayo schreef:
Een fotocollage laten maken is inderdaad een geweldig goed idee! Kan je zoiets door iemand laten maken?

Ik zag laatst ook 'fotoboeken', dan lever je een hele zooi digitale foto's aan bij een fotowinkel of een hema, en dan worden de foto's in een boek afgedrukt zoals in een écht boek.

Misschien ook een idee?

Kleinuh_Sjam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 09:45

@ Javayo: Ja das eigenlijk ook wel een mooi en gaaf idee, een collage kunnne maar een beperkt aantal foto's, in zo'n album kunnen er meerdere foto's Tong uitsteken

astritos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:00

Hoi,
Een OOSeven nakomelingen boek!"!!!
Gaaf, dat is echt een te gek idee. Javayo, ik krijg geen antwoord over de mail, zien jouw als contactpersoon dus zal allemaal via jouw moeten denk ik, kan dat? Kan je misschien al de ideen die nu opgekomen zijn voorleggen? Kunnen dan het beste een dag in het komende voorjaar zetten denk ik. Is het niet meer koud(winter) en hebben we allemaal ruim de tijd om wat te regelen. Of is dat een beetje te ver!?
Groetjes Astrid.
(ps, misschien kan je de bokt site doorgeven, dat daar veel OOSeven nakomelingen eigenaren op zitten. Kunnen ze meelezen...) Pling Pling