Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Esmeralda schreef:jullie gingen met zijn 4 in een flinke galop over het rode pad langs een gras veld, ponies niet onder controle. Die man die daar liep, daar zaten jullie bijna in zijn broekzak en zijn hond zat onderhand ergens in jullie hoeven. Het galoperen over het gras op de zeeuwstraat. Mensen passeer je in stap en een aantal meter erna draaf je evt. verder.
Op deze manier vinden mensen paarden doodeng en verpest je het voor de mede ruiters.
Esmeralda schreef:jullie gingen met zijn 4 in een flinke galop over het rode pad langs een gras veld, ponies niet onder controle. Die man die daar liep, daar zaten jullie bijna in zijn broekzak en zijn hond zat onderhand ergens in jullie hoeven. Het galoperen over het gras op de zeeuwstraat. Mensen passeer je in stap en een aantal meter erna draaf je evt. verder.
Op deze manier vinden mensen paarden doodeng en verpest je het voor de mede ruiters.
Citaat:ja jij was ook de gene die zo onverantwoord voorbij galopeerde!!!!samen met je vriendinnen. En niet alleen daar, maar jullie zijn jullie gehele weg gesingaleert met onverantwoord rijgedrag. Sorry maar daar moet je toch echt wat aan gaan doen.(zo en ik ben het kwijt)
Kimmie_girl schreef:Esmeralda schreef:jullie gingen met zijn 4 in een flinke galop over het rode pad langs een gras veld, ponies niet onder controle. Die man die daar liep, daar zaten jullie bijna in zijn broekzak en zijn hond zat onderhand ergens in jullie hoeven. Het galoperen over het gras op de zeeuwstraat. Mensen passeer je in stap en een aantal meter erna draaf je evt. verder.
Verder is dit een goeie les hopelijk voor jullie ,, denk aub na bij wat je doet!
Goof schreef:Citaat:ja jij was ook de gene die zo onverantwoord voorbij galopeerde!!!!samen met je vriendinnen. En niet alleen daar, maar jullie zijn jullie gehele weg gesingaleert met onverantwoord rijgedrag. Sorry maar daar moet je toch echt wat aan gaan doen.(zo en ik ben het kwijt)
Ik mag toch hopen dat dit niet slaat op Tobilover, op degene op de fjord dus.....?
Citaat:Dan weet ik iig als ik rekening hou met anderen, hun dat ook sneller met mij doen!
Palma1994 schreef:Maar genoeg gezeurt ze weten het nu en hopelijk doen ze het niet meer, vond het allemaal super gaaf wanneer meeten we weer?????????
Maar dan echt alleen MEETEN en lekker rijden en kletsen