Als er daar meer van rondlopen... dan uh... tja. Zie ik dat wel weer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ellende schreef:Als je mij zoekt, zoek dan naar de combinatie: groot fototoestel, zwarte vlechtjes, zwart met rood kostuum, zwarte hoge hoed.
Als er daar meer van rondlopen... dan uh... tja. Zie ik dat wel weer
) met hoge hoed en 1 vlecht
ik heb alleen geen groot fototoestel maar een kerel van 2 meter

) Evolution Events staat op het Neo-barok plein
het is een net nieuwe larp-orga bestaande uit al langer ervaring hebbende mensen en de eerste vampier live is geweest en wordt iig mijn vaste prik

kijkt iedereen mij vaag aan 

nu voorbereidingen treffen voor morgenochtend want we vertrekken vroooeeeg

Zag jullie zitten, maar moest eerst ff mn vriendin bij het podium afleveren. Toen wilde ik dus terug gaan, dacht ik de soeptent voorbij te zijn gelopen, dus ikke weer terug. Bleek ie dus toch verder te zitten... En ja, toen was het al kwart voor 3, en had ik niet meer zoveel zin om weer terug te gaan lopen... Sorry mensjes...
Ik heb iig heerlijk genoten vandaag, ondanks dat ik nu zo'n beetje onderkoelt ben en moeite moest doen om niet mn kleding uit te rillen

En Ellende alvast super bedankt voor de foto's

Ben net thuis eerst moeders afgeleverd thuis en gechineest, en foto's bekeken.

:

orri schreef:Het was inderdaad koud! Tssk, waarom zeg je dan niet even 'hoi', Tancreda4 ? Er waren maar een aantal bokkers op de meeting we hadden er eigenlijk wel meer verwachtEn Ellende alvast super bedankt voor de foto's

maar jah op een geven momeent heb ij 'smiddags me trui aan gedaan omdat ik het erg koud had! Jammer dak der voor bij ben gelopen