Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoyCiej007 schreef:@ Catlover: ja, goed idee; ieders gewoon wat meenemen, en dan dumpen jullie 't maar bij mij achterinmoeten we eventjes een lijstje opstellen wat er zowiezo mee moet, dan kunnen we dat onderling verdelen...
En over de route; ik weet nog wel een aantal routes die mooi te doen zijn, en dat je dus niet alsmaar rechtdoor rijdt; je komt vanalles tegen; eerst stuk bijv. langs 't kanaal, dan heb je stuk bos, kun je zelf kijken hoelang je daar dan over wil doen, mooie plattelandsweggetjes, en dan via die weg langs reiling bijv. weer terug; zijn routes die ik zelf ook graag met Otje rijdt, want ik houdt niet van iedere keer dezelfde route![]()
gaat zo vervelen he
Citaat:- Kimbalover
- Bonita14
- Smeejj
- _Catlover_
- JoyCiej007
- Eejj
- Stellert
- Wendy (weet nie of ze lid is van bokt)
kimbalover schreef:Zullen we dan even een lijstje maken wie er mee gaan dan?
En dan kunnen we wat dingen bedenken die we dan mee kunnen nemen.
Citaat:- Kimbalover
- Bonita14
- Smeejj
- _Catlover_
- JoyCiej007
- Eejj
- Stellert
- Wendy (weet nie of ze lid is van bokt)
- Snoopylover
-Catcho
en als ik iemand ben vergeten moet je jezelf ff aanvullen
Smeejj schreef:Denise gaat wss ook mee op Vienna!
Smeejj schreef:Ik wil naar lettele voor een ijsje (H)!
JoyCiej007 schreef:Eh maakt mij niet zo veel uit; maar da's al een best end; bovendien langs veel verkeer en niet zo'n boeiende weg; kun je dan niet beter zeggen dat iemand met paard en begeleider (eh, wil ik ook opzich wel doen) bij de plus in Schalkhaar wat haalt o.i.d? want eerst daarnaar toe, dan nog helemaal langs kanaal; da's best wel een heel end... Maar ijsjes is wel een goed plan
hmm, of weetje; misschien kunnen we een fijne vrijwilliger aan de haak slaan (een vriendin, moeder, stalgenoot, whatever) die misschien ijsjes bij zich heeft en ons ergens langs de route even wat komt brengen o.id.? (ja, 't zijn maar hersenspinsels hoor)
Smeejj schreef:Ik hou de shet niet vast, dat overleeft de shet niet, maar wil wel als Hester meegaat gaan halen hoor. Die doet dat wel.
JoyCiej007 schreef:Ik weet inderdaad waar je bedoeld't is opzich ook goed mogelijk, dan moeten we daar gewoon genoeg rusten, voordat al de energie op is voor de rest v/d rit
haha en nee, zo was 't inderdaad niet bedoeld dat ijs ophalen![]()
Smeejj schreef:Ik heb touwhalstertje, kan zo mee