Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marrepar schreef:Juni kan sowieso niet want die week zit ik nog op school en ik denk de rest die geen examens heeft ook..
Marrepar schreef:Juni kan sowieso niet want die week zit ik nog op school en ik denk de rest die geen examens heeft ook..
skipperfan schreef:Ik denk trouwens wel dat ik met het OV kom Mar, want ik denk niet dat mn vader graag naar Friesland wil rijden
Maar er stopt een trein toch in Harlingen?
En ooja dan ga ik langs Amersfoort
SnelleMarz schreef:Marrepar schreef:Juni kan sowieso niet want die week zit ik nog op school en ik denk de rest die geen examens heeft ook..
Eind Juni nog?
heb je dan niet van die dagen vrij, waarin je alleen boeken moet inleveren enzo?
skipperfan schreef:Ik denk trouwens wel dat ik met het OV kom Mar, want ik denk niet dat mn vader graag naar Friesland wil rijden
Maar er stopt een trein toch in Harlingen?
En ooja dan ga ik langs Amersfoort
SnelleMarz schreef:Marrepar schreef:Juni kan sowieso niet want die week zit ik nog op school en ik denk de rest die geen examens heeft ook..
Eind Juni nog?
heb je dan niet van die dagen vrij, waarin je alleen boeken moet inleveren enzo?
Marrepar schreef:Ik heb dan zelfs nog een toetsweek.
begint de 20/21e, en eindigt iets van de 26e.
Heb officieel ook pas 15 juli vakantie, maar meestal wordt dat 8 ofzo.
SnelleMarz schreef:Eind Juni nog?
SnelleMarz schreef:Ilk, je kan toch wel van zaterdag op zondag? Weet dat 't vermoeiend ismaar voor 1 keertje?
Marrepar schreef:Ik denk btw dat t weekend 12 - 13 augustus ook niet zo geschikt is, ik kom de 11e terug van KNHS week dus ik denk dat ik helemaal verrot ben de dag erna.