Marengo_82 schreef:Nee, nee, je moet voor mij niet aan De Haan denken. Jij wil graag naar Knokke, echt geen probleem. Ik kom met mijn woeffer en sleur Anja mee en we gaan wandelen.
ok

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marengo_82 schreef:Nee, nee, je moet voor mij niet aan De Haan denken. Jij wil graag naar Knokke, echt geen probleem. Ik kom met mijn woeffer en sleur Anja mee en we gaan wandelen.
Tessake schreef:Ik zou heel graag nog eens aan de zee gaan rijden maar siska heeft dat nog nooit gedaan en ik weet echt niet hoe ze daar op gaat reageren,
dus durf niet echt tekomen omdat ik geen domme dingen wil doen![]()
zijn jullie paarden allemaal al eens naar de zee geweest dan?
Tessake schreef:Othello heeft het dus ook nog nooit gedaan
in het bos is siska braaf maarja dat is iets totaal anders he
het is voor 1 dag dan?
ik vrees dat ik dan geen vervoer zal vinden omdat het maar voor 1 dag is maar zal eens navragen
Chiba schreef:Ik weet niet of jullie ondertussen al een strandrit gemaakt hebben, maar ik ben net terug van De Panne en heb een superstrandrit gemaakt met een huurpaardje. Meer bepaald bij manege 't Peerd in de Panne. Is een kleine manege met maar zo'n 5 manegepaardjes maar alles is wel super in orde. Het is allemaal heel verantwoord, geen zotte dingen en zo, heel toffe paardjes. Ik weet wel niet of ze ook eigenaarspaarden meenemen. Maar het is daar zeker de moeite!