Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
QtieLady schreef:idd welke link?
ik hoop ook dat het zich niet verder verspreid
This_is_me schreef:Okee dames en here hier wat datums voor APRIL 2006!!!
Zaterdag 8 april: TIM, QL
Vrijdag 14 april (goede vrijdag): TIM,QL
Maandag 17 april: TIM, QL
zaterdag 22 april: TIM, QL
Het is de bedoeling dat jullie deze datums quoten!!!! En dan je naam toevoegd! Je laat dus wel de andere namen staan.. Zo krijgen we een overzicht van wie er op welke datum mee kan!!!
This_is_me schreef:je had 1 december wedstrijd?? Noud an hoop iki idd dat het al over is want ik hoop nog een aantal keer in Dordt te kunne starten..
De leden van de Hoge Devel hebben allemaal eenmail gehad met daarin de nodige info... Daarin stond ook GEEN REDEN TOT PANIEK! Het is tot nu toe alleen bij 1 veulen geconstateerd.. Tobilover wat is jou bron dat het ook al in "sgravendeel is geconstateerd??? Ik kan hetnl nergens vinden ben wel benieuwd ivm de wedstrijden enzo("sgravendeel is de Hoeksche waard overigens..)
This_is_me schreef:Okee dames en here hier wat datums voor APRIL 2006!!!
Zaterdag 8 april: TIM, QL, TL,
Vrijdag 14 april (goede vrijdag): TIM,QL, TL
Maandag 17 april: TIM, QL, TL
zaterdag 22 april: TIM, QL, TL
Het is de bedoeling dat jullie deze datums quoten!!!! En dan je naam toevoegd! Je laat dus wel de andere namen staan.. Zo krijgen we een overzicht van wie er op welke datum mee kan!!!
Tulandro schreef:tobilover schreef:Nou ik zou echt niet ver naar buiten gaan, en aangezien dord dichtbij is, en zo'n virus is zo verspreid....
Het gaat niet via de lucht hoorNatuurlijk moet je voorzichtig zijn, maar dat moet je altijd. Er is bijna altijd wel ergens rhino, of droes o.i.d. Dat wilde ik alleen maar zeggen.
tobilover schreef:This_is_me schreef:Okee dames en here hier wat datums voor APRIL 2006!!!
Zaterdag 8 april: TIM, QL, TL, Smookey
Vrijdag 14 april (goede vrijdag): TIM,QL, TL, Smookey
Maandag 17 april: TIM, QL, TL,
zaterdag 22 april: TIM, QL, TL, Smookey
Smookey schreef:Okee dames en here hier wat datums voor APRIL 2006!!!
Zaterdag 8 april: TIM, QL, TL, Smookey
Vrijdag 14 april (goede vrijdag): TIM,QL, TL, Smookey, LL
Maandag 17 april: TIM, QL, TL,
zaterdag 22 april: TIM, QL, TL, Smookey