Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relien schreef:Ja
I know..
Daarom vroeg ik ook of er iemand uit vlissingen ofzow komt zo dat ik tot vlissingen zelf kan reizen en dan daar over kan stappen bij iemand in de auto..
Sieltjuh schreef:@ Nathalie en Miranda: Zullen wij anders gewoon met het OV gaan? Ik weet btw niet of mijn OV die dag geld *kijkt* Ja dus, voor mij is met de boot en daarna de bus dus geen probleem. Volgens jou kon dat toch makkelijk Sita?
Citaat:Ga naar Vlissingen bootgebouw
Loop naar binnen..
Heb je OV voor de middelste poort gaan staan en je OV in de lucht houden.
Geen OV? Dan kaartje kopen bij de meneer aan de kassa
Men neme de boot van 10 voor 1
Aangekomen in Breskens 10 over 1
Daar neem je bus Lijn 2, kan niet missen
Zeg tegen de chauffeeru Oostburg Bredestraat
Dan ga je naar Oostburg, je rijd om ong 13.30 Oostburg binnen
Druk als je de watertoren (rechts van je) en Texaco (links van je) achter je hebt op het knopje stop.
Dan stopt ie bij de bredestraat en ik kom jullie dan om half 2 ophalen daar![]()
Citaat:Ga naar Vlissingen bootgebouw
Loop naar binnen..
Heb je OV voor de middelste poort gaan staan en je OV in de lucht houden.
Geen OV? Dan kaartje kopen bij de meneer aan de kassa
Men neme de boot van 10 voor 1
Aangekomen in Breskens 10 over 1
Daar neem je bus Lijn 2, kan niet missen
Zeg tegen de chauffeeru Oostburg Bredestraat
Dan ga je naar Oostburg, je rijd om ong 13.30 Oostburg binnen
Druk als je de watertoren (rechts van je) en Texaco (links van je) achter je hebt op het knopje stop.
Dan stopt ie bij de bredestraat en ik kom jullie dan om half 2 ophalen daar![]()
silverado schreef:tuurlijk clien, jij hoort zo ondertussen bij het interieur van mijn auto
ik zat te denken over 5 euro... weet niet of jullie het daarmee eens zijn? tis namelijk best wel ver en alleen de tunnel is al 8.80.. bovendien rijdt een auto ook niet echt op water..
sjietaah schreef:Ik kan jullie ook in Breskens op komen halen natuurlijk.. Maar dan ben ik niet thuis als de rest komt..
silverado schreef:Relien schreef:Ja
I know..
Daarom vroeg ik ook of er iemand uit vlissingen ofzow komt zo dat ik tot vlissingen zelf kan reizen en dan daar over kan stappen bij iemand in de auto..
ik kom van dreischor...je mag met mij meerijden als er tenminste nog ruimte is.. want het wordt erg vol in 1 auto.. het probleem is alleen dat ik eigelijk die hele maandag naar carolien wil = namelijk mn vriendin
(clientjuhh op bokt )
sjietaah schreef:Nou Ja Maggie.. (van Gio neem ik aan) dat vind in niet kunnen hoor
Ik wilde net misschien broodjes bij jou gaan halen