Uiteraard alle 7 knuffels kunnen gemeet worden en daar is Mambo er 1 van, ze zijn allemaal aanwezig op de snuffelmarkt (en Eiliam, zoon van Mambo en Eirian, is zelfs te koop )
Heb even in je profiel gekeken en gelukkig is Eiliam geen schimmel, kom ik tenminste niet in de verleiding. Heb trouwens een aanbod gehad van iemand om me met trailer te dumpen mits ik wat tweedehands spullen van haar verkoop. Is dat ruimtetechnisch mogelijk om met trailer te staan?
Eiliam is absoluut een echte schimmel hoor Alleen vos geboren maar nu is hij ontzetend schimmel
Trailer kan hier wel staan maar als het slecht weer is zitten we binnen, daar kan je met een trailer niet in, dan zou je alles uit moeten laden..... Ik hoop uiteraard op mooi weer maar ja, dat is tot nu toe pas 2x gelukt, blijven duimen dus
Hm vrees dat het sowieso uitladen wordt. Ben net met rijlessen begonnen dus ben bang dat het ijdele hoop is om te denken dat ik dan al zelf met de auto mag komen. Dan zal ik dus toch gedropt moeten worden en dan is het sowieso uitladen geblazen.
Topic is open, ik moet morgen of overmorgen even zien of ik kan gaan pb-en want op dit moment heb ik de griep dus ben even niet echt gemotiveerd Yvonniej jij misschien wel?