Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pipanda schreef:*D Hoi daar ben ik weer,ik denk dat mijn paard ook alleen huppelig is maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.omdat hij nog nooit met een groepje naar buiten is geweest. eens moet toch de eerste keer zijn.
Maar als het echt niet gaat rij ik gewoon een ander rondje, ik rij mijn boef al 4 jaar en ik krijg hem dan echt de groep wel uit, ik kom tenslotte ook wel eens paarden tegen en dat is ook geen probleem.
Auky schreef:26e is volgende week toch?
Hmm, ik hoop dat ik dan al weg ben daar.. ik ga in ieder geval zo even rondbellen om te kijken wat ik kan doen..
fallstar schreef:pipanda schreef:Hoi daar ben ik weer,ik denk dat mijn paard ook alleen huppelig is maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.omdat hij nog nooit met een groepje naar buiten is geweest. eens moet toch de eerste keer zijn.
Maar als het echt niet gaat rij ik gewoon een ander rondje, ik rij mijn boef al 4 jaar en ik krijg hem dan echt de groep wel uit,
ik kom tenslotte ook wel eens paarden tegen en dat is ook geen probleem.
Heej, ik wil niet aanvallend doen maar normaal als ik je tegen kwam met pepe zag ik vooral een bokkend en achteruitlopend paardje voorbij racen. Kan dat het heel erg veranderd is maar ik neem liever geen risico's.
Citaat:1. Fallstar
2. Maris 89
3. Auky
4. Inky_devil
5.
6.
7.
8. *Maar
Maris89 schreef:Nee we gaan er niet bij Ockenburgh op. We lopen vanaf Wateringen en we gaan bij Hippisch Centrum Westland de ruiterpaden op!
Maris89 schreef:Ow wat jammer, kan je mij PM'en?
iig veel sterkte morgen meis en voor Auky een dikke knuffel
Maris89 schreef:Dan maar de meeting wat later.