Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:ok, ik pak mn agenda er even bij en zal wat datums pakken, als iedereen dan even stemt, welke datum hij/zij het liefst heeft:
vrijdag 27 januari
- cerridwen
-
-
vrijdag 3 februari
- cerridwen
-
-
-
zaterdag 4 februari
-
-
-
-
vrijdag 10 februari
- cerridwen
-[***]
-
-
zaterdag 11 februari
-
-
-
-
nou ik denk dat dit wel even genoeg dagen zijn![]()
ik heb zelf liever op een vrijdag, maar als dat niet uitkomt, dan kan ik evt wel op zat. dan zeg ik dansen wel keertje af
Citaat:ok, ik pak mn agenda er even bij en zal wat datums pakken, als iedereen dan even stemt, welke datum hij/zij het liefst heeft:
vrijdag 27 januari
- cerridwen
-
-
vrijdag 3 februari
- cerridwen
- Bettine
-
-
zaterdag 4 februari
-
-
-
-
vrijdag 10 februari
- cerridwen
-[***]
-
-
zaterdag 11 februari
-
-
-
-
Btw: Als we op een vrijdag gaan, wat zeggen we van : 18.30? of vinden jullie dit te laat met het eten?
[***] schreef:Citaat:ok, ik pak mn agenda er even bij en zal wat datums pakken, als iedereen dan even stemt, welke datum hij/zij het liefst heeft:
vrijdag 27 januari
- cerridwen
-Gast9373
-
vrijdag 3 februari
- cerridwen
-Gast9373
-
-
zaterdag 4 februari
-Gast9373
-
-
-
vrijdag 10 februari
- cerridwen
-[***]
-Gast9373
-
zaterdag 11 februari
-Gast9373
-
-
-
ik heb zelf liever op een vrijdag, maar als dat niet uitkomt, dan kan ik evt wel op zat. dan zeg ik dansen wel keertje af
Btw: Als we op een vrijdag gaan, wat zeggen we van : 18.30? of vinden jullie dit te laat met het eten?
[***] schreef:Citaat:ok, ik pak mn agenda er even bij en zal wat datums pakken, als iedereen dan even stemt, welke datum hij/zij het liefst heeft:
vrijdag 27 januari
- cerridwen
-Cinnepin
-
vrijdag 3 februari
- cerridwen
-Cinnepin
-
-
zaterdag 4 februari
-Cinnepin
- EsziiY
-
-
vrijdag 10 februari
- cerridwen
-[***]
-Cinnepin
-
zaterdag 11 februari
-Cinnepin
- EsziiY
-
-
esziiY schreef:nee datu ligt nog niet vasrt waarschijnlijk aan het einde van de maanddus no worries
Citaat:
vrijdag 27 januari
- cerridwen
-Cinnepin
-
vrijdag 3 februari
- cerridwen
-Cinnepin
- Sissa
-
zaterdag 4 februari
-Cinnepin