&ne ik denk niet dat de meeting snel komt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shannie schreef:Ik rij bijna 9 jaar. Maar ik ga niet op een pony van poelenburgh want dat mag ik nooitIk heb een eigen pony waar ik heerlijke strandritten op kan maken, dus beetje raar als ik een pony ga huren
bliksempie schreef:Shannie schreef:Ik rij bijna 9 jaar. Maar ik ga niet op een pony van poelenburgh want dat mag ik nooitIk heb een eigen pony waar ik heerlijke strandritten op kan maken, dus beetje raar als ik een pony ga huren
Ik ga ook met nicole!! heb jij een trailer? kan ik dan met jou mee:P
MoonChloe schreef:Natasja91 schreef:30 euro was het geloof ik.
Wat![]()
Njah dat wordt even sparen
Shannie schreef:Ja ik denk dat ik wel meegaan naar die strandritAls mn vader dat weekend geen dienst heeft
(dierenarts, dus werkt vaak dan)
Maar zou het niet makkelijker zijn iets zonder paarden te doen? Volgens mij kunnen veel meer mensen dan komen, ook omdat het vaak minder duur is...
Juud87 schreef:We hebben nu 17 mensen. Dus als we iets met paarden willen doen moeten we even kijken hoe we het op gaan lossen. Maar een film is natuurlijk ook leuk!!
De volgende mensen zijn aangemeld, of hebben hier een berichtje geplaatst:
* Natasja91
* Bliksempie
* Juud87
* Radnah2
* MoonChloe
* Luxket
* Shannie
* Obelix
* Devica
* Riamondlover
* Juro
* Romii
* Hedwig18
* Farouche (ook nog eventueel F2?)
* _Nikki_
* LOLO
* Ilja1990
Zou iedereen dit willen overnemen en dan zn eigen naam vetdrukken en zeggen of ie eventueel eigen paard meeneemt als we iets met paarden gaan doen? Als iemand voor je al de lijst heeft gekopieerd, kopieer je die, zodat er straks 1 lijst is met dikke namen.