ja idd... de 18e komt mij eigenlijk ook niet uit dan is er een ''oeffen'' wedstrijd voor een goed doel hier in de buurt als dat allemaal geregeld kan worden voor die tijd en ik raf mee mag ga ik daarheen dus dan kan ik niet... verder heb ik zo'n beetje dan elk weekend wel vrij denk ik
ik kan in ieder geval volgende week niet aangezien ik wel 2 week van te voren van mijn werk vrij moet vragen ik kan zelf niet op 11 februari aangezien ik dan een duitser ivm uitwisseling in huis heb.. dat kan ik niet maken
bonbon als ik bij jou in de trailer kan wil ik de benzine kosten wel delen.. aangezien dat voor beide dan goedkoper is haha
Eind februarie duurt wel nog lang, maar dat is wel lekker makkelijk met het regelen van tarilers enz. Zal ik een weekend noemen, zaterdags was het geliefst geloof ik. Oh dan houden we alleen zaterdag de 25e over! (mn vriend is dan jarig, maar dat geeft niet hoor, ben niet de heeele dag weg).
Ok, laten we eens zeggen zaterdag 25 februari om 12 uur? in Beilen ofzo? Wat vinden jullie hiervan? Of andere suggesties?
We kunnen eventueel trouwens ook nog de 21e januari gaan. Ik dacht dat ik dan zou gaan verhuizen, maar dat wordt de 28e. Ik ga trouwens naar een leuke stal in Anderen, ik kom bij 'ijslandermir' te staan.
Ik heb net even gebeld.. 21 januari is de trailer niet beschikbaar. en laat nou net op 11 februari na (dat ik zowieso al niet kan) de rest van februari de trailer ook al geleent zijn
Ik ga morgen vragen of ik de 21e de trailer en auto mag lenen, dan vraag ik ook even of jij dan ook met mij mee mag met je paardje cloverdale! Dan kun je met mij meerijden, zit dan nog in groningen namelijk. Kan jouw shetje gewoon in een normaal trailer, of kan hij dan voor onder de stang door denk je. (ik weet het niet, zie nooit shetjes in de trailer hihi)
Ik ben in iedergeval van de partij met 2 paardjes (bontjes)...Liannes komt ook *o/* en hopelijk komt pipeloi met haar bontje ook.
Natalie, ik denk dat we het beste gewoon rond kunnen rijden joh. Bespaar je die tijd van een route uit te zetten Als we verdwalen hebben we nog een lichte uitdaging om terug te komen zo zie ik het
hmm weet niet of ik dan nog wel kom. Wordt voor mij wel erg kort dag. Ga namelijk ook nog ergens anders een afscheidsrit maken euh. Jah moeilijk hoor. Ik denk dat ik niet mee ga. Sorrie. Sandorra