Maar ik denk dat we eerst naar huurpaarden moeten zoeken, roggel ligt vrij centraal, maar is vrijwel altijd bezet. In de grote bak staat het vol hindernissen en in kleine is losspringen.
Wij rijden nu wekelijks in de manage in aanbouw (iets groter dan 20x40) en er ligt een 20x40 bak in Baexem (5 min rijden van mij uit) alleen is die niet zo mooi.
de meeste maneges zijn pensionstallen of handelstallen en zijn altijd bezet en kun je niet zomaar even 3 uur afhuren zeg maar. Maybe een optie om nog even te wachten en het in een buitenbak te houden?
Whisperke schreef: Lijkt net dat we donkere mensen met blanke mensen scheiden!! Lijkt wel discriminatie. Okeej dat er wat gescheiden moet worden snap ik best doet tyrza ook!! Maar het lijkt net dat iedereen die geen paard heeft ook meteen een plakkertje op krijgt dat die niet kan rijden!!
Eh... sorry? Wat wil je hiermee zeggen?
Kwam misschien een beetje ongelukkig over. ik bedoelde gewoon ermee dat ik het best snap van cocochanel dat er gescheiden moet worden!! jij doet ook ieder op niveau indelen. Denk dat je ook dan het beste les kan geven!!
hihi moeten we wel eerst een instructeur hebben!!voor mij maakt het niet zoveel uit waar we naartoe gaan. Als het voor mij langer dan 15 minuten rijden is, kom ikzelf alleen kijken en chauffeur spelen of er moeten leuke paarden te huur zijn.
nathalie dat is wel lief hoor, maar je moet vind ik wel in de eerste plaats aan jezelf denken. Als jij denkt dat je er nog wat van opsteekt moet je gewoon met Ali gaan vind ik!
Meer iets voor mensen die echt gaan om iets te leren wat betreft dressuur en daar ook dagelijks serieus mee bezig zijn, met de sport. Ik zeg ook niet dat ik goed kan rijden, maar ik ben er wel dagelijks serieus hard aan het werken. Dus mij leek het meer een clinic van een goede dressuurruiter of amazones voor bokkers.
Ik heb even gekeken op www.paarden-maneges.pagina.nl er liggen er in Reuver, Nuth en Meerlo (daar kun je huren volgens mij).
Ik denk dat je het gewoon apart moet doen of meeten of een clinic. Want eigenlijk wil iedereen wat anders, bedoel gewoon gezellig allemaal samen een dressuurles pakken werkt denk ik niet omdat er teveel niveau verschil is. En ik denk als je Z rijdt dat je niet veel hebt aan een les op een manege hebt. Dan kun je beter zeggen we maken een lekkere buitenrit of helpen elkaar tijdens het rijden in een bak. Misschien zeg ik nu ook wel iets fouts, maar ik ben gewoon even alle opties aant checken
en het moet voor iedereen betaalbaar en haalbaar zijn!!! naja denk dat we er eens goed over na moeten denken wat we precies willen.
Want wat ligt nog allemaal open? eigenlijk alles
Welke instructeur? Meeting of clinic Waar? Welke paarden?