Dat is natuurlijk ideaal om gewoon meerdere meetings te organiseren zodat iedereen ergens heen kan
Ik ga dan gewoon naar Dennis, Keet en Marieke kunnen wel meerijden *ik moet het alleen nog wel even vragen of hij katie wil ophalen, maar dat doe ik wel als ik ongeveer weet wanneer het is en op welke dag etc *
En daar was ik weer Als jullie vinden dat ik te erg dram dan moeten jullie het maar zeggen hoor, maar ik vind dat er nu wel eens een locatie gevonden moet worden want er komt vast ook nog een heel gevecht over de datum
Als ik het zo bekijk lijkt de locatie bij Dennis mij het eerlijkst, omdat daar de meeste verschillende VDers kunnen komen. Jullie?
Zover het er nu naar uit ziet kan ik niet met Jauke naar een andere locatie komen. Ons pap gaat niet mee en ik weet verder zo niet iemand die me zou kunnen brengen. Ik ben wel aan het sparen om mijn E te kunnen gaan halen, dus het kan zijn dat ik tegen de tijd van de meeting E heb en wel kan komen....
Zonder paard kunnen wij je wel ophalen als we gaan, even afwachten met de datum en zo.
He, dat zou helemaal geweldig zijn als ik met jullie mee kan rijden. Ik neem iig geen pony mee, Sanne is drachtig en bevalt over 2½ maand dus doe haar dat niet aan.
hoe lang is Dennis in de taxi/auto vanaf een treinstation? ik wil wel graag komen, maar kan niet langer dan HOOGUIT 10 minuten in de auto... en als ik kom, dan kom ik zonder Banjer...
Tja, een datum. Het liefst op een zondag(moet op zaterdag naar school en dan worden hier ponyrijlesjes gegeven). 25 feb heb ik vrij van school, dus dan kan het eventueel ook.
Hallo, ik zou ook graag willen komen, denk niet dat ik verzorgpaardje mee kan nemen (die kan al voetjes geven;)) maar wil wel graag zonder paard komen als ik met iemand mee kan rijden.. Woon in ehv