Bokrit (omg.) Den Haag?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 19:47

Auky, weet Tamara al dat het vrijdag wordt?

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 20:39

We hebben helaas geen paarden te leen, wel een Shetlander, maar die is niet eens (goed) beleerd haha Heb er ook zin in! Lekker naar het strand. En vrijdag is het idd niet zo druk.

Inky_devil

Re: Bokrit (omg.) Den Haag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:05

jammer dat we geen fotograaf hebben

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:34

verdorie..jammer ik kan nog niet mee...ik moet tot 1 uur te werken:(

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:37

Inky_devil schreef:

Ach joh, anders stappen we afentoe even af en maken we omstebeurt een paar foto'tjes.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:39

Citaat:
verdorie..jammer ik kan nog niet mee...ik moet tot 1 uur te werken:(

Kan je geen vrij krijgen als je je baas heel lief aankijkt? is wel gaaf als je mee gaat!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 21:53

Maris89 schreef:
Inky_devil schreef:

Ach joh, anders stappen we afentoe even af en maken we omstebeurt een paar foto'tjes.

op het paard foto's maken..

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-05 22:16

Olympia schreef:
Auky, weet Tamara al dat het vrijdag wordt?

Hadden we het al over gehad voordat ik het hier voorstelde
Maar zal haar voor alle zekerheid nog een berichtje sturen..

En ik heb er ook zin in

kimftNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 22:49

ja ing...ik ga eff proberen:) eff informeren of me zusje dan eff mee kan fietsen naar het pannekoekenhuis..want anders durft mevrouw weer niet over de bruggen

Auky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-05 00:33

kimftNinja schreef:
ja ing...ik ga eff proberen:) eff informeren of me zusje dan eff mee kan fietsen naar het pannekoekenhuis..want anders durft mevrouw weer niet over de bruggen

Vanaf waar kom je dan? Anders willen wij ook wel even met je meerijden over de brug hoor

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:34

hahah..bedankt! ik ga zeg maar bij de Ingang bij Condor City het park van de uithof in. Ik weet niet waar jullie vandaan komen?

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-05 11:40

ajoohw zijn we nou met ze 7en?? wat een bergje. Ik heb geen idee hoe wij rijden. Daar gaat marissa over haha.. kun je trouwens de paardjes ergens kwijt bij dat pannenkoekenhuis? kleine stopplek dan zijn wij al ongeveer een uur onderweg nml.. haha

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:05

kimftNinja schreef:
hahah..bedankt! ik ga zeg maar bij de Ingang bij Condor City het park van de uithof in. Ik weet niet waar jullie vandaan komen?

Ja wij komen daar ook uit. Wij komen vanuit Wateringen (onder dat fietsbruggetje door), en dan via Hippisch Centrum Westland madestein in.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:08

hey rijden jullie ook wel eens door het park van wateringen? dan heb ik jullie misschien wel eens gezien.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 00:14

Bedoel je dat grote park bij die molen daar? Nee daar komen wij bijna nooit omdat die weg daar best gevaarlijk is. Dit keer ga ik een route door een woonwijk uitstippelen. Ohja Hannah, durft Star door die fietspaaltjes? (Waar je een stukje moet slingeren zeg maar, wat je ook vaak tegen komt als je een brug af gaat, weer lekker uitgelegd )

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 01:13

Maris89 schreef:
Bedoel je dat grote park bij die molen daar? Nee daar komen wij bijna nooit omdat die weg daar best gevaarlijk is. Dit keer ga ik een route door een woonwijk uitstippelen. Ohja Hannah, durft Star door die fietspaaltjes? (Waar je een stukje moet slingeren zeg maar, wat je ook vaak tegen komt als je een brug af gaat, weer lekker uitgelegd )

Ik denk dat hij dat best durft, maar het klinkt niet echt veilig eigenlijk...

Auky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-05 10:39

kimftNinja schreef:

Wij rijden via manege Berestein.
Vanaf HCW weet ik de weg namelijk niet, haha.

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 12:13

@ Maris89: rijden jullie onder dat viaduct door in wateringen..bedoel je die? dan vraag ik me af waar jij staat:) ik sta ongeveer naast Velo

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:01

fallstar schreef:
Maris89 schreef:

Ik denk dat hij dat best durft, maar het klinkt niet echt veilig eigenlijk...

Dat is juíst de veiligste weg door een woonwijk. Alleen dat stukje moeten we doorheen. Anders moeten we langs die drukke weg! Anders moeten we maar eventjes afstappen.

kimftNinja schreef:
@ Maris89: rijden jullie onder dat viaduct door in wateringen..bedoel je die? dan vraag ik me af waar jij staat:) ik sta ongeveer naast Velo

Hmm er zijn meerdere viaducten Ik ga die viaduct onderdoor (waar een speciaal weggetje naast is gebouwd voor fietsers) bij HCW. Ik sta aan de Zwethkade-zuid bij restaurant de Bonte Haas.

_hannah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:08

hmmmz, nou als we echt niet een andere weg kunnen nemen stap ik gewoon af. Als er een andere weg zou kunnen zou ik dat wel veel fijner vinden.

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 13:13

Nou je moet het zelf weten. ik ga iig niet meer die weg over omdat Sjors de vorige keer ookal met z'n voorbenen op de weg stond én dat we bijna werden aangereden! Dus ik kies liever voor die hekjes dan zo'n weg, dan stap ik maar af.

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:17

ohh! dat viaduct ga ik ook onderdoor..bij de harryhoekstraat zeg maar..als ik mee kan..moet nog eff met me baas overleggen:) kan ik wel met jullie daar afspreken..want dan hoef ik maar een klein stukje alleen!

Maar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:26

ik weet niet waneer jullie gaan maar ik wil denk ik wel fotos maken als het maar niet heel de weg is want dan ben ik altijd helemaal dood

Maris89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 15:42

kimftNinja schreef:
ohh! dat viaduct ga ik ook onderdoor..bij de harryhoekstraat zeg maar..als ik mee kan..moet nog eff met me baas overleggen:) kan ik wel met jullie daar afspreken..want dan hoef ik maar een klein stukje alleen!

Ja bij Harry Hoekstraat idd! Want die bruggetjes daar bij HCW vind Sjors in het begin ook wel eng, maar dan stap ik gewoon eventjes af en de volgende durft ie dan wel.

o0maatjeh0o schreef:
ik weet niet waneer jullie gaan maar ik wil denk ik wel fotos maken als het maar niet heel de weg is want dan ben ik altijd helemaal dood

Als je wilt kan je naar het strand komen in Monster, we gaan het strand op waar die Fjorden altijd staan.

kimftNinja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 16:00

oehh beter! ja Ninja vindt die eerste eng! en de rest gaat wel, maar bij die eerste is ze een keer heel erg geschrokken. Zijn jullie paarden angsthazen of valt het mee?( ook met verkeer enso)