Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:Doe je niet mee met Nobel Kristel?
Ikke doe iig niet mee, maar ik kom als het in Oud-Heverlee is zeker kijken!
free schreef:Johan Zagers, wat voor iemand is dat misschien, want wie weet is dat ook iemand voor de clinic?.
tess_84 schreef:Heb hier nog niet alles bijgelezen, maar ik ben voor alle clinics wel te vinden: dressuur, springen of spelletjes. Misschien combinatie van spelletjes met nog iets anders? Allee ja tis maar een idee, ge kunt toch ni heel de dag spelletjes doen he.
Eilandje schreef:tess_84 schreef:Heb hier nog niet alles bijgelezen, maar ik ben voor alle clinics wel te vinden: dressuur, springen of spelletjes. Misschien combinatie van spelletjes met nog iets anders? Allee ja tis maar een idee, ge kunt toch ni heel de dag spelletjes doen he.
Hihi, het is ondertussen al beslist dat het een dressuurclinic van Tyrza wordt Tessa
Teigetje schreef:50 euro per deelnemer??????????? om dan één uur les te krijgen?
Allé, ik snap wel dat iemand van een dergelijk niveau andere prijzen vraagt, maar ik vraag me dan wel af waarom we het de vorige keren zo betaalbaar mogelijk gehouden hebben.
Want er komt dan nog de huur van de piste bij per deelnemer?
Anjatjeuh schreef:Mja, een groot deel van de Belgenbokkers (toch al minstens 7 voor zover ik weet) hebben nu al privéles van Marc, misschien is het dan eens verfrissend om toch een andere invalshoek en visies van nog iemand anders te kunnen horen op de clinic?