Robijntjah schreef:Mwah valt toch best mee? zit in Helmond op school, en is echt
10 minuutjes met de trein namelijk!!!
Mierlo is van mij uit 10 minuutjes met de fiets.. Waar zit je op school dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Robijntjah schreef:Mwah valt toch best mee? zit in Helmond op school, en is echt
10 minuutjes met de trein namelijk!!!
Robijntjah schreef:Zit op helicon helmond, echt 5 minuutjes van het station af!
Dieuwke1989 schreef:Hmm.. ik zou geen idee hebben hoe lang het vanuit hier naar mierlo is.. en ik moet morgen in Mierlo paardrijden, heel handig allemaal
Eventjes uitzoeken dus hoe ik daar kom..
Iemand een korte route toevallig vanuit nuenen oost?
Citaat:Stappen:
Zilverster (Meike)
Renee16 (Renee)
Robijntjah (Jolijn)
Dieuwke1989 (Dieuwke)
Buitenrijden
Zilverster (Meike)
Renee16 (Renee)
Robijntjah (Jolijn)
Dieuwke1989 (Mits bij Manege Meulendijks georganiseerd) (Dieuwke)
Vonnie84 (Yvonne)
sarahlou schreef:Navidad schreef:@:sarahlou : Wie ben je dan bij tinie? ik kom daar zon drie keer in de week. mijn tante heeft haar paard daar staan, een fries jelle
Hahah, dat is sterk zeg! Mijn paard staat NAAST Jelle. Baron is van mij![]()
Verder ben ik ook nog de trotse eigenaar van die kudde shetten (behalve die zwarte mini versie van jelle)
vonnie84 schreef:
Je moet via de snelweg Eindhoven-Helmond rijden. En dan rechtsaf bij de eerste stoplichten (Brandevoort in), en dan àl die rotondes rechtdoor. Dan heb je op een gegeven moment een scherpe bocht naar rechts. Dan een wegversmalling op een brug, dan nog eentje als je de brug af gaat en als je daarna links gaat, daar is de manege (als je de Nieuw Ark bedoelt). Dat zal een kwartier rijden zijn.
sarahlou schreef:@ Navidad. Ja Bean is ook een leuk dier!
Ik rijd elke dag weer op een andere tijd. Op ma,di, wo heb ik stage dus dan rijd ik in de namiddag/avond. Op woensdag heb ik trouwens altijd les. Op do rijd ik 's ochtens als ik geen werkgroep heb en anders 's middags en vrijdag 's ochtens. Za middag en zondag net hoe het uitkomt. Wanneer ben jij meestal op stal? Kunnen we een Mini meeting houden
Vonnie84 schreef:
Van wie heb je les?
Vonnie84 schreef:@ Zilverster: op de Keizerin Marialaan of op het Nieuwveld? Ik zit op het Nieuwveld. Ik ken alleen bijna geen mensen van school. Ik doe nl. versnelde opleiding SPW4 AB en ben daarom maar 1,5 dag per week op school.
Welke opleiding doet hij?