omg, eindhoven *wie?*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zilverster

Re: omg, eindhoven *wie?*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:26

Robijntjah schreef:
Mwah valt toch best mee? zit in Helmond op school, en is echt
10 minuutjes met de trein namelijk!!!

Mierlo is van mij uit 10 minuutjes met de fiets.. Waar zit je op school dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:52

Zit op helicon helmond, echt 5 minuutjes van het station af!

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 17:55

Hmm.. ik zou geen idee hebben hoe lang het vanuit hier naar mierlo is.. en ik moet morgen in Mierlo paardrijden, heel handig allemaal
Eventjes uitzoeken dus hoe ik daar kom..
Iemand een korte route toevallig vanuit nuenen oost ?

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:07

Hmmmmm ik kom op alle stallen ook regelmatig, maar in foto's van de profielen kan ik jullie niet echt thuis brengen

Als we in het voorjaar gaan rijden wil ik zeker wel mee. Dan moet dat wel weer te doen zijn !!

Josien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 18:17

Ik woon vlak bij eindhoven en zit er op school en rijd vaak in geldrop

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:27

Robijntjah schreef:
Zit op helicon helmond, echt 5 minuutjes van het station af!

Hey, daar heb ik ook op school gezeten. Van 2000 tot 2003. Toen nog op de oude locatie, want ik heb begrepen dat ze nu in het nieuwe gebouw zitten.
Ik zit nu trouwens ook in een project met school (dat loopt nog niet overigens), dat gaat samenwerken met Helicon. Gaat over zorgboerderijen (ik zit nu op het ROC Ter AA in Helmond).

Dieuwke1989 schreef:
Hmm.. ik zou geen idee hebben hoe lang het vanuit hier naar mierlo is.. en ik moet morgen in Mierlo paardrijden, heel handig allemaal
Eventjes uitzoeken dus hoe ik daar kom..
Iemand een korte route toevallig vanuit nuenen oost ?

Je moet via de snelweg Eindhoven-Helmond rijden. En dan rechtsaf bij de eerste stoplichten (Brandevoort in), en dan àl die rotondes rechtdoor. Dan heb je op een gegeven moment een scherpe bocht naar rechts. Dan een wegversmalling op een brug, dan nog eentje als je de brug af gaat en als je daarna links gaat, daar is de manege (als je de Nieuw Ark bedoelt). Dat zal een kwartier rijden zijn.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:28

Citaat:
Stappen:
Zilverster (Meike)
Renee16 (Renee)
Robijntjah (Jolijn)
Dieuwke1989 (Dieuwke)

Buitenrijden
Zilverster (Meike)
Renee16 (Renee)
Robijntjah (Jolijn)
Dieuwke1989 (Mits bij Manege Meulendijks georganiseerd) (Dieuwke)
Vonnie84 (Yvonne)

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 21:28

sarahlou schreef:
Navidad schreef:
@:sarahlou : Wie ben je dan bij tinie? ik kom daar zon drie keer in de week. mijn tante heeft haar paard daar staan, een fries jelle

Hahah, dat is sterk zeg! Mijn paard staat NAAST Jelle. Baron is van mij
Verder ben ik ook nog de trotse eigenaar van die kudde shetten (behalve die zwarte mini versie van jelle )

hah aecht? dan heb ik met een kwijlend gezicht jou paard zitten bekijken vond hem zo gaaf die baron, ging tegen de stal tegen over baron staan toen ik ineens klap hoorde haha.

neej maar waneer doe je baron meestal rijden dan? heb gister btw met bean gereden

die ken strekken zeg

als je gaat rijden geef even een gil

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 22:40

@ vonnie84: eh nee nog niet nieuwe gebouw, tijdelijk gebouw,
meer bouwVAL...
Wie weet komen we elkaar wel eens tegen op station helmond dan

sarahlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:30

@ Navidad. Ja Bean is ook een leuk dier!
Ik rijd elke dag weer op een andere tijd. Op ma,di, wo heb ik stage dus dan rijd ik in de namiddag/avond. Op woensdag heb ik trouwens altijd les. Op do rijd ik 's ochtens als ik geen werkgroep heb en anders 's middags en vrijdag 's ochtens. Za middag en zondag net hoe het uitkomt. Wanneer ben jij meestal op stal? Kunnen we een Mini meeting houden

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:30

@Robijntjah: Ik ben gezegend met een auto

zilverster

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:35

Dieuwke, moet je bij de Ark rijden? Zo ja.. Daar kom je dan het paard van Heike tegen en er rijden ook nog een paar andere bokkers. Ik reed er vroeger ook.

Vonnie48, vriend van mij zit daar ook op school!

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:41

@ Zilverster: op de Keizerin Marialaan of op het Nieuwveld? Ik zit op het Nieuwveld. Ik ken alleen bijna geen mensen van school. Ik doe nl. versnelde opleiding SPW4 AB en ben daarom maar 1,5 dag per week op school.

Welke opleiding doet hij?

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:50

vonnie84 schreef:

Je moet via de snelweg Eindhoven-Helmond rijden. En dan rechtsaf bij de eerste stoplichten (Brandevoort in), en dan àl die rotondes rechtdoor. Dan heb je op een gegeven moment een scherpe bocht naar rechts. Dan een wegversmalling op een brug, dan nog eentje als je de brug af gaat en als je daarna links gaat, daar is de manege (als je de Nieuw Ark bedoelt). Dat zal een kwartier rijden zijn.

Dank je voor je uitleg . Ik moet alleen op de fiets, en bij iemand prive-lessen dus niet op de nieuwe ark..
Toch bedankt voor de moeite

Vonnie84

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 23:56

GRRRRRRR Pfff, op de fiets. Dan zou ik over de landwegen fietsen (duh). Ik kan dat alleen niet zo goed uitleggen hoe je dan moet fietsen. Weet je hoe je bij Manege Cahama komt?
- Zo ja, dan moet je die weg alsmaar volgen, over het viaduct. Dan weer alsmaar rechtdoor fietsen (langs de vuilnisbelt af), bij de T-splitsing moet je rechts. En dan alsmaar rechtdoor. En UITEINDELIJK (echt een poedersuiker eind fietsen man), kom je in Mierlo.

- Enne zo nee, dan kan ik het niet uitleggen . Ben nl. niet zo bekend met straatnamen in Nuenen.

Ik denk dat dit bovenste de kortste weg fietsen is, maar misschien weet iemand anders nog een kortere route.

Van wie heb je les?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 00:05

*jaloers*
volgende week pas 1e rijles... wel uh laat
maarja moest eerst mijn flatje bekostigen

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 10:27

sarahlou schreef:
@ Navidad. Ja Bean is ook een leuk dier!
Ik rijd elke dag weer op een andere tijd. Op ma,di, wo heb ik stage dus dan rijd ik in de namiddag/avond. Op woensdag heb ik trouwens altijd les. Op do rijd ik 's ochtens als ik geen werkgroep heb en anders 's middags en vrijdag 's ochtens. Za middag en zondag net hoe het uitkomt. Wanneer ben jij meestal op stal? Kunnen we een Mini meeting houden

maandag avond

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 13:58

Ik woon in Eindhoven. Vlak bij het Henri Dunant park

Mijn paard staat op Vitanova in Son.. (je weet wel, die pesionstal naat Manege Sonniushof).. Ook heb ik op Stal Van Osch gestaan, in Breugel.

Leuk zeg! Al die mensen uit Eindhoven!

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:17

He de eerste die ik ken

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 14:32

Waar sta jij ookal weer?

Ah, ik ken je naam ook weer; Madelon...

Waar is je naam steeds heen op de startlijsten?
Ik heb je al lang niet meer zien staan...

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:00

Haaaai

Ik weet het, Tychon heeft een blessure. Ben al 2 maanden aan het stappen, dinsdag komt de DA en dan hoop ik te mogen beginnen aan het draf programma.

Balen, ik had er zo'n zin in na mijn debut bij Roefs !! Ik zal als alles positief verloopt pas over een maand of 3 mijn oude trainingsprogramma op kunnen pakken, dus ik hoop dan in de zomer weer een keer te starten.

(ik sta in Nuenen bij Jos Janssen)

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 15:11

Vonnie84 schreef:

Van wie heb je les?

Tessa Deen, ze is niet professioneel geschoold ofzo maar ze geeft ongelofelijk duidelijk les, en het paard waar ik op rij is er echt zo een van: ik kan het perfect, maar als jij geen duidelijke aanwijzingen geeft dan doe ik ook niets... heel leerzaam allemaal dus
Enn ik heb mijn vader gestrikt om me te brengen
Maar het is wel handig dat ik nu weet hoe ik er kom, want volgende week moet ik wel fietsen
En nu ik het lees wist ik het ook wel weer.. Cahama kwam ik tot voor kort iedere maandag, en die lange weg heb ik wel eens gefietst op weg naar ......Geen idee meer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 17:51

Heej Madelon...
Mij ken je ook hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 18:30

Ooh eh oeps... verkeerde madelon

zilverster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 20:21

Vonnie84 schreef:
@ Zilverster: op de Keizerin Marialaan of op het Nieuwveld? Ik zit op het Nieuwveld. Ik ken alleen bijna geen mensen van school. Ik doe nl. versnelde opleiding SPW4 AB en ben daarom maar 1,5 dag per week op school.

Welke opleiding doet hij?

Dan zul je hem denk ik wel niet kennen.. Hij doet volgens mij iets met economie.. Wist niet eens dat er 2 waren
SPW4 is toch een soort onderwijsassistente?