WTF .... pennymeisje? waar slaat dat op. jij bent ook echt ongeloofelijk he.. Ik hou nou eenmaal van crossen.. en ik ga heus niet een hele buitenrit crossen ofzo.. Maar een pad te crossen vind ik gewoon heel leuk
Als je daar problemen mee hebt moet je dat nou zeggen.. Jij bent diegene die zit te jammeren dat dat zo eng is, en ik denk dat Daisy of hoe dat paard ook heet het super leuk vind om een keer te crossen, want je kunt mij kats nie wijs maken ja dat daisy dat nie tleuk vind.. Alle paarden vinden het wel es leuk om hard te crossen.. Ze gaan niks voor niks er es vandoor en zijn moeilijk in te houden.. Toen ik een dagtocht moest begeleiden zag je de sloomste pony's donders hard gaan met het crossen en we hadden een wedstrydje gehouden, echt waar alle paarden vonden het super leuk.. Ook waren ze misschien wel super moe al.. Daarna hebben we ze helemaal drooggestapt.. Crossen is geen onzin en is niks verkeerd aan dame.. En wat amie_X_mij al zei ;; Het is gewoon te duur om elke keer zo'n buitenrit te betalen als je merendeels gaat stappen.. Ik hou gewoon eenmaal van een stevig galopje oftewel een keer een pad te crossen, niks penny achtig.. pfuu