Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:In navolging van Kristien
Ik heb vandaag kruidenslobber van Mijten gekocht, om Indra bij te geven als extra krachtvoer. Da’s zuiverend en ideaal om de afvalstoffen na zware inspanningen af te voeren uit het lichaam. Maar, dat is een zak van 20kg en blijft maar goed tot september, dus... wie daar graag z’n paard van laat mee-eten moet het maar laten weten, dan breng ik extra slobber mee.

), maar stel 5 km per uur in stap(dat is een wandelaar, dus te paard 7?) maal 3 is al 15 km, of als je 7 neemt is dat al 21 km... Eilandje schreef:In navolging van Kristien
Ik heb vandaag kruidenslobber van Mijten gekocht, om Indra bij te geven als extra krachtvoer. Da’s zuiverend en ideaal om de afvalstoffen na zware inspanningen af te voeren uit het lichaam. Maar, dat is een zak van 20kg en blijft maar goed tot september, dus... wie daar graag z’n paard van laat mee-eten moet het maar laten weten, dan breng ik extra slobber mee.
Ik was ook al aan het rondkijken voor een supplement, ik betaal er uiteraard voor

: heb een oude scoutsdrinkbus klaargezet en TWEE linnen waskommetjes
. heb hier ook nog een bus isobetadinezeep staan maar of dat nuttig is...
Dus ok, ik breng extra mee voor Licor en voor Rengo! 

Zal dan dinsdag eens kijken hoe lang Kali over hetzelfde toertje doet

Idra schreef:Ik weet niet of het al vermeld is, maar ik neem aan dat we voor lakens of slaapzak, bedovertrek en kussensloop moeten zorgen ook?
Eilandje schreef:Idra schreef:Ik weet niet of het al vermeld is, maar ik neem aan dat we voor lakens of slaapzak, bedovertrek en kussensloop moeten zorgen ook?
Neen

. Mag ik één klein vraagje stellen? Ik ben een enorm moeilijk ontbijtmens, maar ik leef gerust 4 dagen op brood en choco. Maar zou een van de twee cornflakespakken de gewone kunnen zijn(dus zonder toegevoegde suiker, chocoladevlokken, dieettoestanden,...)? Als dat er niet is ofzo, of de rest wil liever andere, is dat voor mij ook perfect in orde hoor, ik eet wel eens meer een aantal dagen achter elkaar enkel choco op mijn boterham.
).
.
.