Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:In navolging van Kristien
Ik heb vandaag kruidenslobber van Mijten gekocht, om Indra bij te geven als extra krachtvoer. Da’s zuiverend en ideaal om de afvalstoffen na zware inspanningen af te voeren uit het lichaam. Maar, dat is een zak van 20kg en blijft maar goed tot september, dus... wie daar graag z’n paard van laat mee-eten moet het maar laten weten, dan breng ik extra slobber mee.
Eilandje schreef:In navolging van Kristien
Ik heb vandaag kruidenslobber van Mijten gekocht, om Indra bij te geven als extra krachtvoer. Da’s zuiverend en ideaal om de afvalstoffen na zware inspanningen af te voeren uit het lichaam. Maar, dat is een zak van 20kg en blijft maar goed tot september, dus... wie daar graag z’n paard van laat mee-eten moet het maar laten weten, dan breng ik extra slobber mee.
Idra schreef:Ik weet niet of het al vermeld is, maar ik neem aan dat we voor lakens of slaapzak, bedovertrek en kussensloop moeten zorgen ook?
Eilandje schreef:Idra schreef:Ik weet niet of het al vermeld is, maar ik neem aan dat we voor lakens of slaapzak, bedovertrek en kussensloop moeten zorgen ook?
Neen