Marjon, ik ben trouwens wel 20, anders kom ik nog eerder, en gaan we het daar halen?
Of zijn er nog ander volwassen mensen die tijd hebben? Zuunige zeeuwen als wij zijn is goedkoper wel fijner...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjon, ik ben trouwens wel 20, anders kom ik nog eerder, en gaan we het daar halen?
Of zijn er nog ander volwassen mensen die tijd hebben? Zuunige zeeuwen als wij zijn is goedkoper wel fijner...
(Daar neem ik er wel een paar van thuis mee)
Citaat:Ieder voor zich : 1 fles drinken.
Marjon: BBQ, kolen, etc.
Heranda & Marjon : Vlees.
? : Vleessausjes
? : Salade
Maya : Groenvoer, komkommersalade, worteltjes enzo.
Jessiejlove : Marshmallows
Tinkerluna : Stokbrood en vruchtjes.
Inge heeft een goed punt, met dat dat ook goedkoper is. Zelf heb ik nog vlees over van onze BBQ, dat wil ik liever zelf meenemen, ik weet dat het lekker is, en bespaart voor mij de kosten. Ipv dat ik moet meedelen in de kosten van met iedereen delen.Citaat:Marjon: BBQ, kolen, etc.
? : Vleessausjes
? : Salade
Jessiejlove : Marshmallows
Tinkerluna : Stokbrood en vruchtjes.

.
Ik heb net met Inge overlegd, wij hebben allebei nog zelf BBQ-vlees in de vriezer liggen. Anders nemen wij twee gewoon zelf ons eigen vlees mee, en leggen dat erop. En dan kopen jullie twee vlees voor de rest van de mensen, en julliezelf, en splitten het dan door die mensen. Ik heb het nog liggen, en ik heb eerlijk gezegd geen zin om te gaan betalen voor vlees als ik zelf nog voorraad heb liggen.
Doen we gewoon alle bonnetjes verzamelen en het totale bedrag delen door het aantal personen en op de avond zelf afrekenen
Dat lijkt mij wel het makkelijkst
dan klopt het toch?
Daarom wou ik dus ook dat iedereen zelf een bijgerecht meebrengt. Dus dan tellen we daarnaast ook alle kosten voor het gezamenlijke zooi, en delen dat door degenen die mee-eten.

Citaat:Bliksemluver = Marjon: BBQ, kolen, etc. + Vleessausjes.
Jessiejlove = Nathalie : Marshmallows
Tinkerluna = Inge : Stokbrood + Vruchten + Saté-saus.
Heranda = Miranda : Appelmoes
Sieltjuh = Ersilia : ??
Minka = Simone : ??
Immie13xx = Imke : ??

haha... Als daar interesse voor is