Ik kom ook op een pony, (1,50) en skippy (1,54) en noekiejj (ong. 1,37 (volgens mij zei ze dat laatst)) naja iig je bent niet de enige.. Ik ben zelf 1,78 en rij ook nog een fell pony van 1,40. (soms dan) en ben een hengst aan het beleren die ook rond de 1,40 ligt. Dus ik ga niet zeuren dat je te grott en te zwaar bent.. ..
Tja, ik hoop ook dat het weer meezit.. Meestal niet als ik op buitenrit wil gaan.. Vrijdag zou hier in markelo ook de meerdaagse zijn.. Helaas is het door een sterfgeval niet doorgegaan.. Maar anders was het ook nog sch*tweer geweest..
natuurlijk!! Er moet wel een digitale camera mee.. Helaas heb ik er zelf geen..
Ik ga zelf niet mee op die fell hoor.. Hij is echt te druk..En zogauw je hem inhoud gaat hij (echt gevaarlijk) steigeren. en kan zomaar zonder reden de weg op vliegen. En hij heeft geen trailer... heeft nl. ook trailer angst.. Hij is wel een maffe pony, springt 1,25. (ben clubkampioen met hem geworden)
Maar ik ga gewoon mee op mijn tinker.. Die is lief op buitenritten..
Nrps, betekend dat niet rijpony stamboek (sorry kan zijn dat ik erg blond overkom) Maar 1,65 lijkt me toch een paard.. Tzal wel weer een super blonde vraag zijn hoor.
Mijn vriendin zit hier, die zegt dat het wel kan.. Maar toch even vragen..
Nou dan ben ik al niet van de party met daantje.. Heb namelijk 5 juni mijn eerste off concour met haar in de Lutte... Maar miranda1983 dan kom ik wel gezellie een keertje jouw kant op om te rijden.
uuhm even samengevat ik volg het neit zo goed meer.. wie gaan er nu allemaal mee en word het een rustige rit met veel stappen of komt er ook een stevige galop bij?
skippy-eigen paard amie_x_mij-eigen paard noekiejj-eigen paard melletje-eigen paard Miranda - eigen pony
en het word geloof ik een rustig ritje. met af en toe een galopje.
dat is wat ik heb vernomen.
zouden jullie dit rijtje kunnen kopieren op op quote kunnen drukken en dan dat lijstje nemen en je naam erbij willen zetten als je mee gaat. dus je naam en of je eigen pony of huur pony neemt
jody: hier in twente in ruiterbewijs niet verplicht. ik heb er trouwens wel een, dus je kunt gewoon mee hoor!!
miranda: van noekiejj is nog niet zeker, die rijd de pony van de persoon waar ik het paard voor rijd en die moest er nog even over nadenken.
noortje: het wordt idd een gewone tukkerrit zoals die altijd zijn geweest, rustige rit met wat draf en galop. ligt een beetje aan de groep en hoe de paarden zich gedragen of er ook een stevige galop in voorkomt. denk niet dat dat van tevoren te zeggen is
Heey bedankt Lissy, weet jij ook toevallig hoe dat gaat bij de zunaruiters als je een paard wilt huren en je hebt geen ruiterbewijs, maar iemand anders wel?
Edit: Moet ik bellen om te zeggen dat wij 4 Juni graag een tukkerrit willen gaan maken vanaf de zunaruiters met een huurpaard van hun, maar zonder begeleiding? (zal denk ik wel hé als topic-starter, vind dat namelijk een beetje eng )
ja en ik denk als we een wat stevige galop doen dat ook veel paarden elkaar opjutten en dat het dus misschien uit kan lopen tot een vandoor gaan rit. omdat er dus vrij drukke paarden mee gaan.die jutten elkaar denk ik in draf al heer erg op.
maar zo denk ik
ik heb ook een ruiterbewijs. die neem ik zo ie zo wel mee
ik ga nogsteeds mee
skippy-eigen paard amie_x_mij-eigen paard noekiejj-eigen paard melletje-eigen paard Miranda - eigen pony Jody(B) - huurpaard
ik ken julia wel, kan wel wat regelen. ik meende namelijk dat begeleiding verplicht was. maar een vriend van mij werkt daar zo ongeveer (en past altijd op in vakanties) en ik kan wel regelen dat die meegaat. is ook een bokker btw
ehm waarom moet er begeleiding mee? er zijn minstens al 2 mensen die dus wat ouder zijn .. ik ben zelf 21 en er gaat ook iemand van 19 mee en er zijn er een paar die weten de weg. ik wil liever niet dat een begeleider zegt van nu gaan we stukkie draven blabla bla. ik vnd dat we dat met de groep moeten overleggen onderweg van zullen we nu stukje draven ofzo.
vind het anders zo´n manege rit lijken.
maar ja als het verplicht is... moet het maar . kan ook gezellig zijn toch?
Ik kom net weer van vakantie en ik lees dit wat een gezeur zeg. Laten we dat toch gewoon overleggen op de buitenrit zelf. Maar ik overleg nog ff. @ lissy. M ocht jij wel mee op jentel dan?