Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gera schreef:Ja, rijden met veiligheidscap is verplicht op manege Meulendijks. Het is volgens mij verplicht gesteld per 1 januari 2004
Renske20 schreef:er gaat begeleiding+manegepaarden mee, bij ons is het dan de regel dat IEDEREEN een cap op heeft, ook de eigenpaarden, je bent immers onder begeleiding van iemand van de manege, vandaar
AnnaBabs schreef:Nog even een vraagje van mij: Is er toevallig iemand die uit de omgeving van Eindhoven komt en nog een plaatsje in de auto over heeft?
ik kan ook naar omliggende stations toekomen, maar heb vandaaruit geen vervoer
Solide schreef:Solide schreef:Tot nu toe heb ik het volgende lijstje van degene die de 22e kunnen.
Bokkers:
1. Solide = eigen paard
2. blondy_love = paard huren (1)
3. Sando = eigen paard
4. AnnaBabs = paard huren (2)
5. Nathalie = eigen paard
6. ilovejuno = eigen paard
7. Iris82 = paard huren (3)
8. Siënalover = paard huren (4)
9. Fantine = paard huren (5)
10. Galopeerder = paard huren (6)
11. Suus1981 = paard huren (7)
Niet bokkers
12. Mary = paard huren (8)
13. Peggy = eigen paard
Misschien mee:
14. Loverhorse = eigen paard
15. Zilverster = paard huren (9)
Zie je jezelf er niet tussen staan of klopt er iets niet in dit bericht, quote het dan even en verander het zodat het wel klopt.
Ik heb Suus er weer bij gezet.
Wordt een grote groep, hoop dat het kan en anders moeten we even kijken hoe het anders geregeld wordt. Misschien 2 groepen.
Loverhorse schreef:Het lijkt me wel leuk om daarna nog iets te doenMaar idd: waar
laat je je knollie zo lang? Ik ga iig waarschijnlijk meeMaar kijk wel
eerst of ze me kunnen brengen met de trailer, als ik die van iemand
kan lenen.
Citaat:Nog even een vraagje van mij: Is er toevallig iemand die uit de omgeving van Eindhoven komt en nog een plaatsje in de auto over heeft?
ik kan ook naar omliggende stations toekomen, maar heb vandaaruit geen vervoer
Sando schreef:oke, cap verplicht duidelijk ! Ik rijd met cap dus dat is het probleem niet, maar mijn vriendin heeft dus echt geen cap.... Weet iemand of ze die daar verhuren ?
@ Annababs !!
Solide schreef:Ik weet niet of ik anders nog een extra cap (wel goedgekeurd) in mijn kast heb liggen. Anders vraag ik het de volgende keer wel (als ik het niet vergeet) als ik naar de manege bel.